کارشناس و پیشکسوت فوتبال گفت: کی روش برای فوتبال ما زحمات زیادی کشیده و نباید تلاش های او نادیده گرفته شود.

اکبر میثاقیان در گفتگو با خبرنگار مهر در ارزیابی اش از عملکرد تیم ملی فوتبال ایران در هفدهمین دوره رقابتهای جام ملتهای آسیا گفت: شروع خوبی در جام ملت های آسیا داشتیم و توانستیم با ارائه بازیهای قابل قبول نتایج خوبی کسب کرده و به چند پیروزی دست پیدا کنیم.

وی تاکید کرد: هر چه به مراحل بالاتر نزدیک می شدیم تیم ها قوی تر شده و بازی مقابل آنها سخت می شد اما در مجموع توانستیم بردهای خوبی را کسب کنیم.

میثاقیان افزود: ژاپن یک تیم متفاوت بود. آنها بازی خوبی از خود ارائه دادند البته می توانستیم در نیمه اول به گل دست پیدا کنیم و اگر دروازه بان ژاپن خوش شانس نبود و ضربه آزمون به پایش اصابت نمی کرد مطمئنا شرایط تغییر می کرد و ما می توانستیم به فینال جام ملت های آسیا راه پیدا کنیم.

وی ادامه داد: در نیمه دوم یک اشتباه بزرگ داشتیم و همان مسئله باعث گل خوردن ما شد سپس شیرازه تیم از هم پاشید و نتوانستیم به خودمان سروسامان بدهیم و دو گل دیگر هم دریافت کرده و از گردونه مسابقات حذف شدیم اما این شکست و این حذف چیزی از ارزش های بازیکنان ما کم نمی کند. آنها تلاش زیادی کردند تا بتوانند گل های خورده راجبران کنند اما زمان کوتاه بود و نتوانستیم به این مهم دست پیدا کنیم.

بازیکن پیشین تیم ملی خاطرنشان کرد: زحمات کی روش در این ۸ سال را نباید نادیده بگیریم. او یک مربی بزرگ است که به فوتبال ما آمد و تیم ملی را متحول کرد و توانست نتایج قابل قبولی با ملی پوشان ما کسب کند.

وی در خصوص خداحافظی کارلوس کی روش از تیم ملی گفت: تصمیم نهایی با خود اوست. او تصمیم می گیرد که از ایران برود یا ادامه دهد اما حضور او تاثیر مثبتی در فوتبال ما داشت و نتایج خوبی که او کسب کرد نشان دهنده این است که فوتبال ما تحول زیادی داشته است.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱۵ )