مربی تیم ملی فوتبال ایران تاکید کرد که تمرکز این تیم روی بازی با ویتنام است و ملی پوشان به جز این مسابقه که حکم یک فینال را دارد، به چیز دیگری فکر نمی‌کنند.

به گزارش خبرنگار مهر از امارات، مارکار آقاجانیان در حاشیه امروز تمرین تیم ملی فوتبال ایران با اشاره به دیدار روز گذشته عراق با ویتنام، گفت: توقع نداشتیم ویتنام اینقدر خوب باشد. ویتنام ۱۳ بازی تدارکاتی برای آماده سازی داشته است که ۶ بازی آنها در ماه گذشته بوده است. ویتنام با آمادگی کامل آمده و برابر عراق مستحق باخت نبود.

وی افزود: عراق هم طبق ادعای خیلی از کارشناسان مدعی اول گروه است؛ نه تنها مدعی اول گروه بلکه مدعی قرار گیری در جمع چهار تیم برتر است. مقابل ویتنام بازی سختی خواهیم داشت. ویتنام هم یک فینال دیگر برای ما است.

مربی تیم ملی درباره شرایط تیم ملی ایران و ملی پوشان تاکید کرد: بازیکنان تلاش می کنند و همدلی خوبی دارند. جا دارد بگویم خوشبختانه شرایط جهانبخش جوری است که با تیم تمرین می کند و آماده بازی بعدی با ویتنام است. با همدلی بیشتر سعی می کنیم نتایج در خور شان بگیریم. بازهم تاکید می کنم فینال اول ما با ویتنام است.

آقاجانیان در پایان درباره درگیری رسانه ای کی روش با برانکو هم گفت : تاکید می کنم تمام فکر و ذکر ما بازی با ویتنام است. این مسابقه، فینال بازی ها است و به جز این به چیز دیگری فکر نمی کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی فوتبال ایران که در بازی اول خود در جام ملت های آسیا با پنج گل یمن را شکست داده بود، در بازی دوم روز شنبه آینده به مصاف ویتنام می رود.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱۱ )