تبریز- مدیرعامل ماشین‌ سازی تبریز در خصوص حرکت عالیشاه در بازی تیمش برابر پرسپولیس گفت: امید عالیشاه باعث تحریک هواداران شد و توپ را به سمت آنها شوت کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، هوشنگ نصیرزاده عصر امروز پنج شنبه بعداز پیروزی پرسپولیس برابر ماشین سازی تبریز درجمع خبرنگاران گفت: بدموقعی گل خوردیم.

وی سپس در خصوص حرکت عالیشاه گفت: زمانی که بازیکن تحریک می‌کند، احتمال عصبانیت تماشاگر نیز وجود دارد و این حرکت عالیشاه در چنین فضایی درست نبود و امیدوارم تکرار نکند.

نصیرزاده همچنین با بیان اینکه تیمش کمبود بازیکن دارد، ادامه داد: امروز چند بازیکن مصدوم نیز داشتیم ولی بازی خوبی کردیم و در دقایق پایانی یک گل خوردیم.

وی گفت: اگر این گل را زودتر دریافت می کردیم حتما می توانستیم جبران کنیم ولی امروز نشد و شکست خوردیم.

نصیرزاده در خصوص هواداران تیمش نیز گفت: هوداران ما واقعا فوق ‌العاده هستند و فهم فوتبالی آنها بالا است. هواداران تراکتوسازی و ماشین سازی باید متحد باشند.

وی ابراز داشت: گاهی حتی وقتی تیم در دقایق پایانی بازنده می‌ شود تیم را تشویق می‌کنند و می‌گویند عیبی ندارد. فرهنگ هواداری در تبریز بسیار عالی است.

وی با اشاره به اینکه در نیم فصل دوم تیم ماشین سازی ترمیم می شود، گفت: اگر بتوانیم چند برد کسب کنیم تماشاگران بیشتری برای بازی‌های ما به ورزشگاه خواهند آمد.

وی در خصوص بازیکنانی که مدنظر باشگاه است تا در نیم فصل جذب شوند گفت: بازیکن خوبی بیرون نیست مگر اینکه بازیکنی فسخ کند و به باشگاه دیگری برود. از طرفی هم قراردادها چند ساله شده است.

مدیرعامل ماشین‌ سازی تبریز افزود: بازی‌ های تماشایی ‌تری از ما در نیم فصل دوم خواهید بود.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۵ )