کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

مهدی کرباسیان ، معاون وزیر صنعت خاطر جالبی دارد از علی دایی!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ علی دایی یکی ازسرشناس ترین فوتبالیست های بین المللی ایران است که به تاریخ شناسنامه ای ، روزاول فروردین روز تولدش است!البته خودش گفته پدرش خدابیامرز برای همه برادرانش ،روز اول فروردین شناسنامه گرفته است.

علی دایی را بیرون از ایران به اندازه پسته وزعفران و نفت و خاویار ایرانی می شناسند و برایش ارزش قائل هستند.

مهدی کرباسیان ، معاون وزیر صنعت و رئیس پیشینفدراسیون بدمینتون خاطره ای دارد از نام علی دایی و می گوید:«برای یک اجلاس بینالمللی تو دورانی که علی دایی در بایرن بازی می کرد ، رفته بودیم به تونس. یادمهست که دو روز فشرده کاری را سپری کردیم و شب هم باید بر می گشتیم. هیچ کادویی همنخریده بودم برای خانواده . به سختی خودمان را دم غروب به بازار سنتی شهر رساندیماما تقریبا همه بسته بودند. چاره ای نداشتیم . باید حتما چیزی می خریدیم. کمی عربیبا یکی از فروشنده ها که لباس بایرن مونیخ به مغازه اش آویزان کرده بود ، حرف زدم.گفتم ایرانی هستم. تا اسم ایران را شنید ، گفت علی دایی؟ گفتم علی دایی. تازه عکسیادگاری هم که با دایی داشتم ، نشانش دادم و یک دفعه از اینکه فهمید من دایی را ازنزدیک می شناسم ، لذت برد. مغازه اش را باز کرد و بقیه رفقایش را هم صدا کرد و بههمه با هیجان می گفت این ها ایرانی هستند و با علی دایی هم دوست هستند. ما هم از فرصتاستفاده کردیم و سوغاتی خریدیم. واقعا علی دایی یک سرمایه ملی برای ایران است.»

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۵ )