رئیس پیشین فیفا ضمن مخالفت با تحریم جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه از سوی برخی کشورهای اروپایی گفت: ما برای خاطر صلح فوتبال را بازی خواهیم کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، به نقل از روزنامه ریانووستی روسیه، سپ بلاتر به دنبال اخبار روزهای اخیر مبنی بر تحریم جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه از سوی برخی مقامات کشورهای اروپایی با انتشار پیامی گفت: فوتبال بیش از ۲ میلیارد طرفدار است و جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه مهم‌ترین تورنمنت ورزشی جهان ورزش است. بنابراین اجازه تحریم را ندهیم و فوتبال را برای صلح بازی خواهیم کرد.

ترزای می، نخست‌وزیر انگلیس هفته گذشته به دنبال مسمومیت سرگئی اسکریپال، افسر سابق اطلاعاتی روسیه و دخترش در لندن گفته بود که کشورش سطح هیئت اعزامی به جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه را کاهش خواهد داد. مقامات ارشد و نمایندگان خانواده سلطنتی نیز به روسیه نخواهند رفت. دولت ایسلند نیز اعلام کرد طرح تحریم جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه را بررسی می‌کند و رئیس‌جمهور لهستان هم گفت که در مراسم افتتاحیه این رقابت‌ها در ورزشگاه لوژنیکی مسکو شرکت نخواهد کرد.

جام جهانی ۲۰۱۸ در روزهای ۲۴ خرداد تا ۲۴ تیر ماه سال جاری در ۱۲ ورزشگاه ۱۱ شهر روسیه با شرکت ۳۲ تیم برگزار خواهد شد. تیم ملی فوتبال ایران در گروه B این رقابت‌ها با پرتغال، اسپانیا و مراکش همگروه است.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )