اصغر حاجیلو گفت: ما اگر با تیم‌های خوب باشگاهی جهان هم بازی کنیم خیلی خوب است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ تیم ملی فوتبال ایران دو بازی تدارکاتی در اردوی اخیر خود انجام داد؛ یکی با پاناما ودیگری با ونزوئلا. بعضی از اهالی فوتبال از این مسابقات انتقاد کردند و گفتند کهبرگزاری این دو دیدار سودی برای تیم ملی ندارد. اصغر حاجیلو پیشکسوت استقلال هم یکیاز منتقدان بازی های دوستانه اخیر است.

*تیم ملی دوبازی دوستانه با پاناما و ونزوئلابرگزار کرد. ارزیابی شما از این دو بازی چه بود؟

به نظر من این اردوی اروپایی بیشتر به دردبازیکنان می خورد که در کنار کی روش باشند تا بیشتر با هم هماهنگ شوند و بتوانند تمریناتخوبی را برگزار کنند.به عقیده من بازی با پاناما و ونزوئلا اصلا برای ما مفید نبودبه خصوص ونزوئلا به دلیل اینکه ونزوئلا به هیچ وجه تیم خوبی نشان نداد و هیچ چیزی برایارائه در این بازی نداشت.این شکل بازی ها برای تیم ملی خوب نیست به دلیل اینکه ممکناست حتی در این بازی های ضعیف ممکن است یکی از بازیکنان ایران مصدوم شوند و این ماباشیم که از این بازی ها ضرر می کنیم.

*به نظر شما تیم ملی باید با چه تیمهایی بازی دوستانه برگزار کند؟

به عقیده من ایران باید با تیم هایی مثلمکزیک،ژاپن و حتی کره جنوبی بازی کنیم به دلیل اینکه بازی با این شکل تیم ها بیشتربرای ما مفید خواهد بود تا بازی با تیم هایی مثل پاناما.ما باید با تیم هایی بازی کنیمکه به ما حمله کنند و گل بزنند مدافعان ما باید مقابل مهاجمان بزرگ و قدرتمند بازیکنند تا محک جدی برای جام جهانی بخورند. ما اگر با تیم های خوب باشگاهی جهان هم بازیکنیم خیلی خوب خواهد بود؛ تیم هایی مانند بایرن مونیخ، ولفسبورگ و... اینگونه تیم هامی توانند برای تیم ملی ایران محک جدی در جام جهانی باشند. اگر با تیم هایی که بازیمی کنیم آنها نتوانند به ایران حمله کنند و گل بزنند پس باید گفت که بازی خوبی را نتوانستیمبرای تیم ملی برگزار کنیم.

*خود کی روش علاقه دارد با تیم هایبزرگ بازی کنیم؟

طبق چیزی که من می دانم خود کی روش هم علاقهبسیاری دارد تا تیمش با تیم های بزرگ بازی کند. ما نباید بازی هایی مثل پاناما و ونزوئلابرگزار کنیم بعد بگوییم که ۵ یا ۶ بازی دوستانه داشتیم.به جای این ۵ یا ۶ بازی غیرمفید اگر بتوانیم ۲،۳ بازی خوب برگزار کنیم خیلی بهتر خواهد بود.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱۴ )