سرمربی پرسپولیس گفت: من یک سال و نیم دیگر با پرسپولیس قرارداد دارم و از حضور در این تیم لذت می‌برم.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ برانکو ایوانکوویچ پس از تمرین امروز (شنبه) پرسپولیس گفت: یک بار دیگر به بازیکنانم بابت برد مقابل سایپا تبریک می‌گویم؛ به خاطر جنگندگی عالی و تعصبی که به خرج دادند و بازی خوب‌شان. همینطور به هواداران تبریک می‌گویم که هم یار دوازدهم ما بودند و یار یازدهم پس از اخراج فرشاد احمدزاده و یک بار دیگر از حمایت و حضور پرشمارشان تشکر می‌کنم.

او ادامه داد: نمی‌توانیم شادی و رضایت‌مان را از اینکه شادی و رضایت را به هواداران منتقل کردیم، وصف کنیم. متأسفانه فرصت شادی نداریم و باید زود خودمان را برای بازی با فولاد آماده کنیم. همیشه بازی سختی مقابل آنها داشتیم و بعد از بازی‌های سخت فولاد در ابتدای فصل آنها خودشان را خوب بالا کشیدند و همه می‌دانند که کار سختی داریم. فولاد خودش را به خوبی به یک تیم تبدیل کرده است.

سرمربی پرسپولیس درباره تغییرات اجباری در خط دفاعی و اینکه پرسپولیس مقابل تیم‌ها سرعتی مشکلاتی در خط دفاعی دارد، گفت: در فوتبال مدرن سرعت بسیار مهم است. فولاد به صورت سنتی تیمی سرعتی و تهاجمی است. ما این را می‌دانیم و طبیعی است که باید برای این کار راه حل پیدا کنیم. ما در خط دفاعی بازیکنانی داریم که به اندازه کافی سرعتی هستند و خوب بازی خوانی می‌کنند. دیروز دیدید که سایپا به جز یک ضربه آزاد فرصت دیگری نداشت و می‌دانیم کارمان سخت است. ما ۱۶ هفته نشان دادیم مقابل همه مشخصات و تیم‌های مختلف بهتر و بهتر کار کردیم.

برانکو در خصوص صحبت‌های کارلوس کی‌روش علیه او که گفته برانکو به نیمکت تیم ملی نگاه دارد و این موضوع را علی کفاشیان رد کرده است، گفت: بله، آقای کفاشیان حق دارند. من از کار در پرسپولیس واقعاً لذت می‌برم. با این بازیکنان بیشترین لذت را در تمرینات می‌برم و از کار مقابل این هواداران پرشور لذت می‌برم و لذت می‌برم که شرایط‌مان هر روز و هر روز بهتر می‌شود که به خاطر مدیریت خوب طاهری است. به تیم ملی هم نگاه دارم، اما نگاهم از تلویزیون است.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱۰ )