کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

با اعلام رئیس فدراسیون فوتبال تیم فوتبال پرسپولیس از بازی در مرحله پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا معاف شد.

به گزارش خبرگزاری فارس، با اعلام مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال پیش از این نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا با احتساب جمع‌بندی ۱+۳ به لیگ قهرمانان آسیا راه پیدا می‌کنند که این موضوع بعدها به ۲+۲ تغییر پیدا کرد. حالا با نتایجی که دیروز اعلام شده پرسپولیس از دور بازی در پلی‌آف خارج شد و به این ترتیب شاگردان برانکو بدون بازی در مرحله حذفی پا به مسابقات لیگ قهرمانان آسیا خواهند گذاشت.

تاج تاکید کرد: به این ترتیب تنها استقلال باید در مرحله پلی‌آف لیگ قهرمانان به میدان برود و استقلال خوزستان به عنوان نماینده اول، پرسپولیس به عنوان تیم دوم لیگ گذشته و ذوب‌آهن به عنوان قهرمان جام حذفی مستقیما در لیگ قهرمانان به میدان خواهند رفت.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۷ )