تیم ملی فوتسال ژاپن با شکست مقابل ویتنام از رسیدن به مرحله نیمه‌نهایی بازماند و به این ترتیب ایران در مرحله ماقبل فینال باید به مصاف ویتنام برود.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، تیم ملی فوتسال ویتنام در مرحله یک‌چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا به مصاف ژاپن رفت که در پایان توانست شگفتی‌ساز شود و در ضربات پنالتی مدافع عنوان قهرمانی را شکست دهد. به این ترتیب ویتنام راهی مرحله نیمه‌نهایی شد و چشم‌بادامی‌ها برای رسیدن به جام جهانی حداقل باید عنوان پنجمی را از آن خود کنند.

تیم ملی فوتسال ایران نیز در مرحله یک‌چهارم نهایی با نتیجه پرگل ۷ بر صفر مقابل قرقیزستان به برتری رسید و راهی مرحله نیمه‌نهایی شد. در این دیدار حسین طیبی با به ثمر رساندن ۳ گل توانست عنوان بهترین بازیکن زمین را از آن خود کند.

به این ترتیب تیم ملی فوتسال ایران در مرحله نیمه‌نهایی روز جمعه از ساعت ۱۷ و ۳۰ دقیقه باید به مصاف ویتنام برود. دیگر دیدار این مرحله نیز بین دو تیم ازبکستان و تایلند از ساعت ۱۴ و ۳۰ دقیقه آغاز خواهد شد.

ژاپن برای رسیدن به جام جهانی باید ابتدا به مصاف قرقیزستان و سپس با برنده دیدار استرالیا و عراق بازی کند تا در صورت پیروزی در این ۲ دیدار بتواند عنوان پنجمی را از آن خود کند و راهی جام جهانی ۲۰۱۶ کلمبیا شود.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۴ )