کارشناس فوتبال ایران گفت: کی‌روش چهار سال است که در فوتبال ایران حضور دارد و انتظار داریم تیم ملی بهتر از این نتیجه بگیرد.

ابراهیم قاسمپور در گفت‌و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد تساوی یک بر یک ایران مقابل عمان اظهار داشت: در نیمه اول اصلاً خوب نبودیم و به ندرت توپ‌ها ما به محوطه جریمه حریف می‌رسید. یکی دو گل هم باید می‌خوردیم که خوش‌شانس بودیم. در نیمه دوم یک مقدار بهتر شدیم، اما باز هم بازی ایران چنگی به دل نزد.

وی ادامه داد: کی‌روش مربی‌ای است که چهار پنج سال هدایت تیم ملی را برعهده دارد و باید بازیکنان را بهتر بشناسد، انتظار داریم که بهتر از این باشیم، آن هم مقابل تیمهایی که در فوتبال آسیا درجه دو محسوب می‌شوند.

پیشکسوت فوتبال ایران در مورد اینکه گفته می‌شود آب و هوا در بازی ایران تأثیر داشت، گفت: ما حدود یک هفته در دبی برای این بازی اردو زدیم تا بازیکنان با شرایط آب و هوایی عمان آشنا شوند. از سوی دیگر، برخی شهرهای ما هم دست کمی از عمان ندارند، با این حال باید به آن آب و هوا عادت کرده باشیم. من خودم بچه جنوب هستم و معتقدم برای بازی با این تیم‌ها باید دو سه روز زودتر به این کشور برویم تا شرایط را درک کنیم. تاریخ نشان داده اردوهای چند روزه برای تطابق آب و هوایی جواب نمی‌دهد. ما قبلاً هم این کارها را کرده‌ایم.

قاسمپور در مورد ادامه مسابقات ایران عنوان کرد: ما در بازی‌های ابتدایی با تیم‌هایی مسابقه می‌دهیم که دردسرساز نیستند، اما با این وجود و با این نوع بازی، در مراحل بعدی قطعاً به مشکل خواهیم خورد.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۴ )