به علت برخورد سنگ با سر یکی از بازیکنان آلومینیوم دیدار این دو تیم نیمه تمام باقی ماند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، دیدار تیم‌های فوتبال خیبر خرم‌آباد و آلومینیوم هرمزگان در چارچوب هفته پنجم لیگ دسته اول عصر امروز از ساعت ۱۷ در زمین خیبر آغاز شد. این دیدار در حالی که در دقایق پایانی با نتیجه یک بر صفر به سود میزبان دنبال می‌شد، پرتاب سنگی از سوی هواداران و برخورد آن با سر صائب یونسی یکی از بازیکنان آلومینیوم باعث شد تا بازی نیمه‌تمام باقی بماند.

فریبز محمودزاده، مسئول لیگ یک در این باره به خبرنگار فارس گفت: متاسفانه سنگی که با سر بازیکن آلومنیوم برخورد کرده باعث شده که حال این بازیکن بسیار بد شود و فوراً او را به بیمارستان منتقل کردند. وضعیت بازیکن آلومینیوم به حدی ناگوار بود که بازیکنان این تیم نتوانستند بازی را ادامه دهند و داور هم بازی را نیمه تمام باقی گذاشت.

وی در مورد وضعیت بازیکن مصدوم آلومینیوم اظهار داشت: وضعیت او بسیار بد بود و حالا باید این مسئله را از پزشکان جویا شویم. امیدواریم مشکل خاصی نباشد اما ای کاش کسانی که دست به چنین حرکاتی می‌زنند کمی پیش خود فکر کنند که اگر خدای ناکرده برای بازیکن مشکلی پیش بیاید آن شخص با چه وجدانی به زندگی خود ادامه خواهد داد.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۲ )