کمیته وضعیت بازیکنان فدراسیون فوتبال در جدیدترین آرای خود، باشگاه استقلال را محکوم به پرداخت حق و حقوق بازیکن پیشین تیم فوتبال این باشگاه کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، کمیته وضعیت بازیکنان آرای خود را درباره چهار پرونده مطروحه اعلام کرد. آرای صادره به شرح زیر است:

* با توجه به شکایت میلاد کمندانی از باشگاه خیبر خرم‌آباد، این باشگاه به پرداخت مبلغ چهار میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۱۷۵ میلیون و ۴۹۰ هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

* در پرونده شکایت رضا دهقانی از باشگاه نفت مسجدسلیمان، این باشگاه به پرداخت مبلغ یک میلیارد ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۳۸ میلیون و ۱۵۰ هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

* در پی شکایت احمد نصیری از باشگاه مس کرمان، این باشگاه به پرداخت مبلغ شش میلیارد و ۶۷۰ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۲۵۴ میلیون و ۴۷۰ هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

* با توجه به شکایت سجاد شهباززاده از باشگاه استقلال، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۴۰ میلیارد ریال بابت اصل خواسته و مبلغ یک میلیارد و ۵۲۶ میلیون ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.