کروش در اولین جلسه تمرین تیم ملی به سئوالات خبرنگاران پاسخ داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ کارلوس کروش در اولین جلسه تمرین تیم ملی که درکمپ تیم های ملی برگزار شد به سئوالات خبرنگاران پاسخ داد. سرمربی تیم ملی دربارهانتخاب بازیکن ها گفت: انتخاب بازیکن ها ترکیبی از همه عوامل است. الان نزدیک به۵سال است که من بازیکن ها را می شناسم البته بازی های ابتدایی لیگ برتر هم قطعاتاثیر زیادی در انتخاب داشته. ولی در این مدتی هم که نبودم با کادر فنی تیم ملی درارتباط بودم و در این چند روز اخیر که برگشتم تصمیمات نهایی را گرفتیم و بازیکنانرا انتخاب کردیم.

سرمربی پرتغالی تیم ملی کشورمان در پاسخ به سئوالی درباره جوان تر شدن ترکیبتیم گفت: کاری که بنده در سال اول سعی می کنم انجام دهم این است که ترکیبی ازبازیکن های باتجربه و جوانی که مستعد هستند را به دست می آورم. در حال حاضر یک سالوقت داریم که بازیکن های جوان را برای مرحله بعدی مسابقات آماده کنیم و در اینراستا کاری که داریم انجام می دهیم این است که تلفیقی از بازیکنان جوان و باتجربهبه دست بیاوریم. البته این یک فرآیند تجربی و تربیتی است که امیدوارم این پروسهآموزشی و توسعه ای که انجام می دهیم موفق باشد.

پس از آن کارلوس کروش در پاسخ به خبرنگاری که از بازی قبلی تیم ملی با گوام بهعنوان پرگل ترین بازی ملی ایران یاد کرد گفت: مطمئنا شناخت آنچنانی از این تیمنداریم و تنها اطلاعات و شناخت ما بنا بر ویدئوهایی است که از این تیم دیده ایم.اما اطلاع دقیق داریم که تیم خوبی است و مطمئنا به خاطر طول مدتی که در اردوهاسپری کردند، از آماده سازی بهتری نسبت به ما برخوردار هستند. البته ما هم بازیکنانخیلی خوبی در اختیار داریم بازیکنان باتجربه و مستعدی که این اعتماد را به من میدهند  و ما امیدواریم بتوانیم موفق باشیم.

سرمربی تیم ملی همچنین به خبرنگاری که از دیدار قبلی تیم ملی با تیم گوام بهعنوان پرگل ترین بازی ملی ایران یاد کرد گفت: این نتیجه که شما به آن اشاره میکنید مربوط به زمانی است که واسدگاما (یک مربی پرتغالی) هنوز زنده بود. مربوط بهسه هزار سال پیش است و دقیقا به زمانی برمی گردد که تیم ملی پرتغال یک تیم مستقردر بندرعباس داشتند که به زمان خیلی قبل برمی گردد و الان دیگر اینطور نیست.

کارلوس کروش که پیش از این در خبرها آمده بود فردا در بازی خیریه ستارگانایران و ستارگان جهان  به عنوان مربی روینیمکت ستاره های جهان می نشیند، درباره این مسابقه گفت: من امروز تازه درباره اینبازی که قرار است فردا انجام شود شنیدم. امیدوارم هم برای بازیکن ها و هم برایهوادارها که به ورزشگاه می آیند، بازی خوب و سرگرم کننده و لذت بخشی باشد. ولی مندخل و تصرفی در آن ندارم، چون از آن هیچ اطلاعی از آن نداشتم. امروز شنیدم که کهروبرتو کارلوس هم به ایران آمده. مطئنم هوادارهای فوتبال ایران از دیدن این بازیکه بازیکنان ضرب توپ بین المللی و اینترنشنال و آن توانایی های بالای فوتبال را میتوانند نشان بدهند، لذت خواهند برد و با فوتبالی که همیشه هوادارها می بینند متفاوتخواهد بود.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱۰ )