دبیرکل فدراسیون فوتبال گفت:‌ ما هم‌اکنون از حریفان خود سه گل پیش هستیم و شرایط بسیار خوبی را داریم.
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس،‌ مهدی محمدنبی در خصوص شرایط تیم ملی فوتبال و اینکه کی‌روش نام دو بازیکن را در لیست ۲۳ نفره تیم ملی برای اعزام به مسابقات جام ملت‌های آسیا خالی گذاشته است و آیا این مسئله ربطی به بازیکنان سرباز چون پولادی و رفیعی بازمی‌گردد، اظهار داشت: اصولا کی‌روش یکی از کارهای خوبی که انجام می‌دهد این است که پیش‌بینی‌های لازم را انجام می‌دهد که اگر بازیکنی احیانا در تمرینات مصدوم شد بازیکن جایگزین بتواند به جای او حاضر شود. اصولا بحث سرباز در این مسئله مطرح نیست.

وی در خصوص دیدار دوستانه تیم ملی مقابل تیم ملی امید، یادآور شد: بعید می‌دانم که تیم ملی با تیم ملی امید رودررو شود.ملی‌پوشان سه روز در ایران حضور دارند که از ساعت ۱۰ و ۳۰ دقیقه تا ۱۲ هر روز تمرینات خود را دنبال می‌کنند و عصر هم ریکاوری انجام می‌دهند و دوشنبه شب هم عازم استرالیا خواهند شد.

دبیرکل فدراسیون فوتبال در خصوص اینکه بازیکنان و اعضای تیم ملی اظهار ناامیدی می‌کنند، تصریح کرد: من دراین مورد اطلاعی ندارم و اصولا چنین موضوعی صحت ندارد. بازیکنان در آمادگی کامل قرار دارند و هم‌اکنون ما سه گل از حریفان خود پیش هستیم.

نبی در خصوص روحیه بازیکنان تأکید کرد: بازیکنان روحیه بسیاری خوبی دارند و من که در کنار آنها بودم روحیه‌ خوبی به دست آورده‌ام. بازیکنان نشان دادند که همیشه در سخت‌ترین شرایط بهترین نتیجه را می‌گیرند. اساسا دلخوری وجود ندارد و مشکل خاصی مطرح نیست.

وی در مورد اینکه آیا موضوع بازیکنان سرباز حل خواهد شد یا خیر، گفت: ما تابع قانون هستیم و پای خود را فراتر از آن نمی‌گذاریم. هر چه قانون به ما بگوید آن را انجام می‌ دهیم.

دبیرکل فدراسیون فوتبال در مورد دیدار دوستانه مقابل عراق و اینکه این دیدار هم مثل دیدار با فلسطین نشود، گفت: ما مکاتبات اداری خود را با فلسطین انجام داده بودیم و حتی به فیفا هم اعلام کرده بودیم. برای عراق هم همین کار را انجام دادیم. ما در فضای فوتبال به دنبال برقراری ارتباط دوستانه هستیم و به دنبال غرامت نیستیم. حتما فلسطین مشکلی داشته که نتوانسته حاضر شود. ما خوشحال می‌شدیم که آنها زودتر ما را در جریان می‌گذاشتند. بی‌برنامگی در مجموعه فنی فلسطین باعث شد این مسئله به وجود آید.

وی در خصوص علت حضور رفیعی در اردوی تیم ملی تأکید کرد: او آمده بود که به بازیکنان سر بزند. به هر حال من خودم فوتبال بازی کرده‌ام و با شرایط آن آشنا هستم و حدود ۲۰ سال در این رشته مدیریت کرده‌ام. به هر حال جای خالی وجود دارد تا بتوان در صورت آسیب‌دیدگی بازیکنی آن را جایگزین کرد.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۳ )