مدافع تیم فوتبال سایپا گفت: تاکنون با هیچ کدام از مسئولان باشگاه پرسپولیس برای پیوستن به این تیم صحبت نکردم و فقط با حمید درخشان برای حضور در پرسپولیس حرف زده‌ام.
بابک خاتمی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درخصوص موضوع انتقالش به تیم فوتبال پرسپولیس گفت: فکر می‌کنم بحث انتقال من به پرسپولیس طولانی‌ترین انتقال فصل است. من برای این انتقال خیلی صبوری به خرج دادم چون در زمانی که باشگاه پرسپولیس به من پیشنهاد داد چند باشگاه دیگر هم با من صحبت کرده بودند اما من اعلام کردم که یا در سایپا می‌مانم و یا به پرسپولیس می روم.

وی ادامه داد: من به باشگاه سایپا تعهداتی دارم چرا که با آنها قرارداد دارم و از سبحانی، جلالی وخوش‌نظر هم تشکر می‌کنم که تا الان صبوری به خرج دادند. اما من برای پیوستن به پرسپولیس نهایتا تا فردا منتظر می‌مانم و اگر تا فردا خبری نشد، مطمئنا در سایپا می‌مانم و از این تیم جدا نمی‌شوم چون در این مدت خیلی صبر کردم و این پروسه خیلی طولانی شد.

بازیکن تیم فوتبال سایپا در ادامه اظهار داشت: البته من به مسئولان باشگاه پرسپولیس می‌گویم که قبل از اینکه رضایتنامه من را از سایپا بگیرند حتما با من یا مدیر برنامه‌هایم مذاکره کنند چرا که تا الان با باشگاه پرسپولیس هیچ مذاکره‌ای نکردم و فقط با درخشان حرف زدم و من هم به احترام او و نام باشگاه پرسپولیس تا حالا صبر کردم البته درخشان با مدیر برنامه‌هایم صحبت کرده و گفته که مسائل مالی این انتقال به من ربطی ندارد و من فقط حاتمی را از نظر فنی تائید کرده‌ام و سایر مسائل مالی یا مدت‌زمان قرارداد به من ارتباطی ندارد و این مسئله به مسئولان باشگاه مربوط می‌شود.

حاتمی خاطرنشان کرد: قبل از اینکه رضایتنامه من را بگیرند با من یا مدیر برنامه‌هایم توافق کنند چرا که اگر این انتقال صورت گرفت همه چیز آن مشخص شود چون من نه مدت زمان قراردادم را می‌دانم و نه مبلغ آن را البته زمانی که سیاسی در باشگاه بود یک بار با مدیر برنامه‌هایم صحبت کرد و گفته بود که مرا برای دو سال و نیم می‌خواهند و مبلغ آن هم مشخص شده بود اما الان سیاسی نیست ومن هم از وضعیت آینده‌ام خبری ندارم و نمی‌خواهم سوءتفاهمی به وجود بیاید و شرمنده کسی شوم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: من بازیکن حرفه‌ای هستم و باید همه چیز قراردادم مشخص شود و اگر به پرسپولیس بیایم بهترین بازی‌هایم را برای این تیم انجام خواهم داد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.