مدیرعامل باشگاه گیتی‌پسند اصفهان گفت که برخی از مدیران (AFC) به عوامل این باشگاه گفته‌اند جام باشگاه‌های فوتسال آسیا پس از چند سال وقفه برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی باشگاه گیتی‌پسند اصفهان، علیرضا جنتی در مورد مسئله عدم حضور تیم فوتسال این باشگاه در لیگ برتر گفت: همانطور که عضو هیئت مدیره باشگاه گفته بود، قصد برگزاری جلسه فوق‌العاده هیئت مدیره را داشتیم که این جلسه، صبح امروز (یکشنبه) با توجه به اخباری که پیرامون برگزاری جام باشگاه‌های آسیا به‌صورت تلفنی از کنفدراسیون فوتبال آسیا و جلسه AFC به ما رسید، به تعویق افتاد.

وی خاطرنشان کرد: مدیران مربوطه درباره جزئیات برگزاری جام باشگاه‌های فوتسال آسیا اطلاع‌رسانی خواهند کرد. امسال گیتی‌پسند را با هدف حضور در جام باشگاه‌های فوتسال آسیا و به اهتزاز درآوردن پرچم مقدس ایران بسته‌ایم و قطعاً با برگزاری این جام، افتخاری دیگر برای ایران خواهیم آورد.

مدیرعامل باشگاه باشگاه گیتی‌پسند اصفهان با آرزوی موفقیت برای تیم ملی کشورمان در فینال جام ملت‌های آسیا گفت: قطعاً تیم ملی فوتسال ایران قهرمان آسیا خواهد شد. مردم ایران امروز با پتانسیل موجود تیم ملی خوشحال می‌شوند و ما هم از تیم ملی حمایت خواهیم کرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.