دیدارهای هفته سی‌‌و‌یکم بوندس‌لیگا با پیروزی باواریایی‌ها و شکست سنگین دورتموند در دیداری خارج از خانه پیگیری شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در ادامه دیدارهای هفته سی‌و‌یکم بوندس‌لیگا، عصر امروز (شنبه) از ساعت ۱۷ به وقت تهران، ۴ مسابقه برگزار شد که در مهمترین آنها بایرن مونیخ رده دومی میهمانش اینتراخت فرانکفورت را با نتیجه ۲ بر یک شکست داد.

هر دو گل بایرن مونیخ در این بازی توسط هری کین در دقایق ۹ و ۶۱ (پنالتی) به ثمر رسید و تنها گل اینتراخت فرانکفورت را هم اوگو اکیتیکه در دقیقه ۲۳ زد. بایرن مونیخ با این نتیجه ۶۹ امتیازی شد و جایگاه خود در رده دوم پشت سر بایرلورکوزن قهرمان زودهنگام مسابقات را تثبیت کرد.

در بازی همزمان تیم فوتبال بوروسیا دورتموند با نتیجه ۴ بر یک به میزبانش لایپزیگ باخت. جیدون سانچو در دقیقه ۲۰ این بازی دورتموند را پیش انداخت اما لایپزیگ با بازگشتی مقتدرانه گل خورده را با ۴ چهار ایکونا اوپندا ۲۳، بنجامین سسکو ۲+۴۵، محمد سیماکان ۴۶ و کریستوف بائو‌م‌گارتنر ۸۰ پاسخ داد و بازی را برد.

با این نتیجه لایپزیگ رده چهارمی ۶۲ امتیازی شد و با افزایش فاصله‌اش با دورتموند ۵۷ امتیازی، شانس خود را برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان فصل آینده افزایش داد. این در حالیست که تنها ۳ هفته دیگر به پایان فصل جاری بوندس‌لیگا باقیست.

در دو بازی دیگر آگزبورگ با نتیجه ۳ بر صفر مغلوب میهمانش وردربرمن شد و فرایبورگ نیز در خانه با نتیجه ۲ بر یک به ولفسبورگ باخت.

در آخرین بازی امشب بوندس‌لیگا، بایرلورکوزن از ساعت ۲۰ به وقت تهران میزبان اشتوتگارت رده سومی خواهد بود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.