سرمربی سابق استقلال می‌گوید کادر فنی و بازیکنان فعلی آبی‌پوشان باید همه اتفاقات رخ داده در داربی را فراموش کرده و خودشان را آماده بازی‌های بعدی کنند.
پرویز مظلومی در گفت‌وگو با ایسنا، در پاسخ به این سوال که نظرش راجع به شکست استقلال در داربی ۷۹ چیست، گفت: واقعیت این که بازی را ندیدم. به لحاظ روحی شرایط خوبی ندارم و با فرزندان برادر مرحومم در بهشت زهرا بودیم و بعد از آن هم مشغول رسیدگی به عزیزانی بودم که برای تسلی خاطر ما نزد ما آمده بودند. با این همه سپرده‌ام که فیلم بازی را به من بدهند تا آن را تماشا کنم و طبیعی است که چون بازی را ندیده‌ام نمی‌توانم درباره بحث فنی آن صحبت کنم.

او افزود: به لحاظ روحی شرایط بدی دارم و وقتی نتیجه بازی را شنیدم خیلی متاثر شدم. ان‌شاءالله بازیکنان استقلال همت می‌کنند و در بازی‌های بعدی این شکست را جبران می‌کنند تا دل هواداران شاد شود.

سرمربی سابق استقلال در پاسخ به این سوال که چه توصیه‌ای به استقلالی‌ها بعد از این شکست دارد اظهار کرد: به هر حال گذشته‌ها گذشته و نمی‌توان زمان را به عقب برگرداند. من به کادر فنی و بازیکنان استقلال توصیه می‌کنم که همه چیز را فراموش کنند و فقط به بازی‌های بعدی فکر کنند. اتفاقی که نباید رخ می‌داد رخ داد و کاری نمی‌توان کرد. ان‌شاءالله با موفقیت در بازی‌های بعدی همه چیز را جبران می‌کنند.
مظلومی در پایان با تشکر از کسانی که به او و خانواده غلامحسین مظلومی تسلیت گفته بودند، افزود: در پایان می‌خواهم از همه عزیزانی که در مراسم باشکوه درگذشت برادرم شرکت کردند، تشکر کنم. دست همه آنها درد نکند و آنها واقعا معرفت‌شان را نشان دادند.
نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۶ )