دروازه‌بان تیم ملی فوتسال گفت، این تیم پوست انداخته و تغییر نسل داده است. به گفته محمدی بیشتر بازیکنان تیم ملی جوان شده‌اند و چند سال طول می‌کشد تا این جوانان تجربه لازم را کسب کنند و به اوج برسند.
سپهر محمدی در گفت‌و‌گو با ایسنا منطقه اصفهان، در باره عملکرد تیم ملی بعد از مسابقات گرندپری اظهارکرد: بازی‌هایی که در برزیل انجام دادیم بازی‌های خوبی بود. همان‌ طور که انتظار می‌رفت توانستیم از گروهمان بالا بیاییم و در دور بعد مقابل کلمبیا قرار گرفتیم.
وی تصریح‌کرد: در مقابل کلمبیا استحقاق پیروزی داشتیم. متاسفانه ۵ بار دیرک دروازه کلمبیا را لرزاندیم و از موقعیت‌هایی که داشتیم همانند بازی با ژاپن استفاده نکرده و در دقایق پایانی بازی را واگذار کردیم.
دروازه‌بان گیتی‌پسند در مورد این مطلب که فوتسال ایران در جا زده است و کشورهای دیگر پیشرفت کرده‌اند، افزود: همه کشورها روی فوتسال‌شان کار می‌کنند. امیدوارم مسئولان کمیته فوتسال برنامه‌ریزی‌های لازم را داشته باشند تا بتوانیم در چند سال آینده مانند گذشته حرف اول را در آسیا بزنیم.
محمدی اضافه کرد: تیم ملی فوتسال پوست انداخته و تغییر نسل داده است. بیشتر بازیکنان جوان شده‌اند و چند سال طول می‌کشد تا این جوانان تجربه لازم را کسب کنند و به اوج برسند.
وی در مورد بازی تیم فوتسال گیتی پسند مقابل ماهان تندیس قم گفت: هر دو تیم بسیار خوب و زیبا بازی کردند. فکر می‌کنم تماشاگران این بازی از این رقابت جذاب لذت برده‌اند. البته داوری این مسابقه اشتباه تاثیرگذاری داشت و توپی که در دست من بود و بازیکن حریف ضربه به دست من زد را خطا نگرفت و گل اعلام کرد.
دروازه‌بان تیم فوتسال گیتی پسند خاطرنشان‌کرد: پنج شنبه ۶ آذر با تیم پایا سازه بازی مهمی داریم که ۳ امتیاز این بازی برای ما از اهمیت بالایی برخوردار است و تمام تلاشمان را می‌کنیم که پیروز میدان باشیم.
محمدی ادامه داد: امیدوارم تماشاگران مانند گذشته حمایتشان را از ما دریغ نکنند و به کمک تیم ما بیایند.
← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.