مهاجم پیشین تیم فوتبال استقلال اعتقاد دارد که استقلال دربی ۷۹ را جبران می‌کند و پایان فصل جشن قهرمانی می‌گیرد.
رضا عنایتی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره شکست ۲ بر یک استقلال مقابل پرسپولیس عنوان کرد: پس از مدت‌ها شاهد بازی هجومی بودیم و میل به پیروزی در هر دو تیم دیده می‌شد. به پرسپولیسی‌ها این برد را تبریک می‌گویم اما به عنوان یک استقلالی از شکست استقلال ناراحت هستم. با این وجود اتفاقی نیفتاده و تا پایان فصل ممکن است خیلی اتفاقات دیگر بیفتد.

وی افزود: این دربی بازی رفت محسوب می‌شد و به اعتقاد من، استقلال شکست دربی را جبران می‌کند و پایان فصل جشن قهرمانی می‌گیرد.

مهاجم پیشین استقلال تصریح کرد: قبل از بازی گفته بودم که استقلال باید احساس خطر کند چون انگیزه پرسپولیسی‌ها بیشتر است. همیشه انگیزه بر کارهای تاکتیکی چربش داشته و همانطور که دیدیم، پرسپولیس در ۳۰ دقیقه پایانی با همه وجود بازی کرد و نتیجه را تغییر داد. استقلال در دربی نمایش بدی نداشت ولی با آمدن مهدی طارمی ورق برگشت و بازی فوق‌العاده‌ای انجام داد.

عنایتی در خصوص بحث برکناری امیر قلعه‌نویی گفت: شرایط به گونه‌ای نیست که تصمیمات عجولانه گرفته شود. نباید با یک شکست کارنامه مربی را زیر سؤال برد. همانطور که گفتم تا پایان فصل اتفاقات زیادی می‌افتد و استقلالی‌ها بدانند که نباید در این برهه احساسی شد و دست به تغییرات زد.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱۵ )