کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

ستاره سال‌های نچندان دور فوتبال ایران می‌گوید علی دایی کسی است که فقط به دنبال منافع شخصی خودش است و به همین دلیل با دیگران رفاقت می‌کند.


به گزارش ایسنا، در برنامه نود این هفته گزارشی از علی کریمی پخش شد که به صورت برنامه ضبط شده از صحبت های وی درباره دوران بازی و زندگی فوتبالی او بود. در زیر گزیده‌ای از صحبت‌های کریمی را می خوانید :
*از همه کسانی که تولدم را تبریک گفتند تشکر می کنم البته معمولا در روز تولدم به من کادو نمی دهند و دوستانم می گویند باید ما را به شام دعوت کنی. به همین دلیل دوست دارم یک سال در میان تولدم باشد!
*دوران کودکی ام را در منطقه وردآورد گذراندم اما بعد از مدتی به فردیس کرج رفتیم و در حال حاضر هم پدر و مادرم در فردیس زندگی می کنند.
*من همیشه پر خوری می کنم به همین دلیل زمانی که برای اولین بار به تیم ملی دعوت شدم در اردو تیم ملی در هر وعده دو بار به رستوران می‌رفتم و غذا می خوردم. یادم هست قبل از بازی ایران و چین حسابی نهار خورده بودم که آقای ابراهیمی به در اتاق من آمدند و مرا صدا زدند اینجا بود که متوجه شدم بازیکن فیکس هستم و به سر خودم زدم .
*دو بار از تیم ملی خداحافظی کردم اصلا دوست دارم هر شب خداحافظی کنم و صبح دوباره سلام کنم (با خنده)
*زمانی که کودک بودم فقط می‌توانستم سالی یک جفت کفش بخرم بنابراین خرید کفش میخی رابه کفش مجلسی ترجیح می دادم .
*آقای پروین وضع مالی اش خوب بود و آبگوشت می خورد اما من قبل از یک بازی یادم هست که کیک و نوشابه می خوردم و به زمین می‌رفتم . پروین همیشه به ما می گفت : پاچه بخورید تا مچ هایتان قوی شود .
*علی پروین یکی از اسطوره های ماست که من همیشه به او احترام می گزارم.
*علی دایی کسی است که فقط به دنبال منافع شخصی خودش است . تا زمانی با تو دوست است که منافع اش تامین شود . بخاطر همین هیچوقت علاقه نداشتم با این جور آدم‌ها ارتباط داشته باشم .

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۲۹ )