جواد نکونام می‌گوید: لباس تیم ملی ایران برایم ارزشمندتر است تا بخواهم آن را به کس دیگری تقدیم کنم.
به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ يك معماي عجيب و پيچيده در مورد تيم‌ملي فوتبال ايران بعد از بازي با آرژانتين به وجود آمد كه هيچ كس نتوانست پاسخ روشني به آن بدهد؛ چه كسي پيراهن ليونل مسي را در پايان بازي گرفت؟ خيلي‌ها البته به سمت جواد نكونام اشاره كردند كه او قبل از بازي، به مسي فشار آورده تا پيراهنش را به چنگ آورد اما نكونام در گفت‌وگو با خبرنگار اعزامي خبرآنلاین به برزيل، توضيحاتي در اين مورد داد كه مي‌خوانيد: «من ۷ سال در لاليگا بازي كردم اما يك بار از او لباس نخواستم. البته خيلي هم دوستش دارم اما حتي يكبار هم به او نگفتم پيراهنت را به من بده. رابطه من با مسي بسيار خوب است ولي باز هم نيازي نمي‌بينم چه در تونل يا رختكن و حتي وسط زمين پيراهنش را بگيرم.»

نكونام اضافه كرد: «در جام جهاني ۲۰۰۶ همه به دنبال آن بودند كه لباسشان را با حريفان عوض كنند اما در هر سه بازي حتي يكبار هم لباسم را با بازيكن ديگري عوض نكردم. در بازي ايران و آلمان در تهران هم همين اتفاق رخ داد. شخصيتم اينگونه است و هرگز عوض نمي‌شوم. لباس تيم ملي ايران برايم ارزشمندتر است تا بخواهم آن را به كس ديگري تقديم كنم. هر بازي كه به ميدان رفتم، پيراهنش را نگه داشته ام. از سوي ديگر من طرفدار برزيل و اسپانيا هستم اما اگر با آنها هم در اين جام جهاني بازي مي كرديم، باز هم دلم نمي‌خواست پيراهنم را با كسي حتي ليونل مسي عوض كنم چون اصلاً برايم مهم نبود.»

نكونام گفت: «اما واقعيت اين است كه قبل از شروع بازي به من گفتند يك تابلوفرش از تهران آورده ايم كه بايد به مسي تقديم كنيم. من هم پيش از شروع بازي اين مسئله را به مسي گفتم ولي قبل از بازي و همچنين بين دو نيمه اجازه ندادند كه چنين كاري انجام دهم تا اينكه بعد از بازي موفق شديم آن تابلوفرش كه داخل رختكن ايران بود را به مسي بدهيم. به هرحال آنقدر در اين مدتها صحبت و حرف و حديث عليه من بوده كه اين مسائل در آن گم مي‌شود. مهم نيست، آدم بايد ذاتش پاك باشد.»
نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۳۲ )