سرمربی پرتغالی تیم ملی فوتبال کشورمان با انتشار پیامی به حواشی و اتفاقات چند روز اخیر واکنش نشان داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، کارلوس کی‌روش در پیامش آورده است: این بسیار ناراحت‌کننده است که برخی از منابع همچنان با پافشاری در تلاش هستند که اذهان عمومی ایرانیان را با گذاشتن حرف‌هایی در دهان من و نسبت دادن کارهایی به بنده که هیچ‌گاه انجام نداده‌ام، گمراه کنند. این تلاشی مستقیم برای لطمه زدن به وجهه و اعتبار بنده در مقابل هواداران فوتبال ایران است.

وی در پیام خود خاطر نشان کرده است: همان‌گونه که شما متوجه هستید من تنها می‌توانم مسئولیت کامل را برای صحبت‌ها و اقدامات خودم پذیرا باشم. بعد از گذشت هشت سال از حضور در ایران، اخلاق‌مداری حرفه‌ای من در کار و در زندگی، نتایج و دستاوردها، خود به صورت بسیار قوی و بدون هیچ تردیدی، گویای همه چیز است، ولی هیچ شخص و ‌یا هیچ چیزی نمی‌تواند احترام و ‌تعهد من را به هواداران فوتبال ایران و تیم ملی ایران به‌هم بزند.

سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان در پیامش همچنین تصریح کرده است: آینده برای من زمان حالِ من است، و اکنون زمان آن است که وظایف و آرزوهای خود را عملی کنم، با همکاری اعضای کادرم که وظایف‌شان را با شایستگی و وفاداری کامل انجام می‌دهند و بازیکنانم که عاشق آنها هستم و تحسین‌شان می‌کنم و همین‌طور هواداران فوتبال ایران که همیشه برای آنها احترام خاصی قائل بوده‌ام و به آنها افتخار می‌کنم.

کی‌روش: پس از جام ملت‌ها قطعاً دعوت کلمبیا را در نظر می‌گیرم

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۶ )