سرمربی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه روزهای خوبی در انتظار تیمش خواهد بود گفت: قهرمان شدن تیم ما در لیگ برتر هر چند سخت است اما غیرقابل دسترس نیست.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا منصوریان در نشست خبری قبل از دیدار روز شنبه تیمش با فولاد که بعدازظهر امروز جمعه در سالن کنفرانس سازمان لیگ برگزار شد ضمن تبریک سال نو به اصحاب رسانه و آرزوی سال خوب برای همه گفت: بازیکنان استقلال پس از استراحتی چند روزه تمرینات خود را برای ادامه لیگ شروع کردند و حالا بعد از وقفه ای ۱۸ روزه باید به مصاف فولاد برویم.

وی افزود: بجر غفوری که در بازی تیم ملی مصدوم شده است سایر بازیکنان در سلامت کامل قرار دارد. البته از وریا ناراحت نیستم و به او گفتیم که باید افتخار کند که در بازی با پیراهن تیم ملی فوتبال ایران مصدوم شده است. ضمن اینکه پیروزی برابر چین را هم تبریک می گویم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال محرومیت سیدمهدی رحمتی را غیرقانونی خواند و افزود: براساس مستندانی که وکیل رحمتی دارد محرومیت او در دیدار برابر فولاد خوزستان بر خلاف موارد قانونی است. به رحمتی نیز گفتم که وقتی ۲ جلسه محروم شدی یعنی ما نمی توانیم به استیناف برویم اما مستنداتی رحمتی به من نشان داد. مسئولان کمیته انضباطی باید توضیح دهند تا مشخص شود که چرا رحمتی باید به این شدت محروم شود.

علیرضا منصوریان در ادامه خاطرنشان کرد» در ماده ای که رحمتی محروم شده باید درگیری فیزیکی با داور یا عوامل اجرایی رخ می داده اما این اتفاق رخ نداده است. ما سه دروازه بان سر حال داریم؛ رحمتی دروازه بان بزرگی است که همه می شناسیم و حسینی نیز عملکرد خوبی دارد. همچنین بابازاده دروازه بان جوان ما است اما ما می خواهیم بدانیم چرا رحمتی به این اندازه محروم شده است. می خواهیم بدانیم کدام تبصره این اجازه را می داده که رحمتی به این اندازه محروم شود.

سرمربی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه تیمش همیشه برای برد به زمین می رود و هواداران هم به بردهای این تیم عادت کرده اند گفت: برای بازی با فولاد برنامه داریم تا هر سه امتیاز را از آن خود کنیم. مسیر برای قهرمان شدن سخت است اما دور از دسترس نیست. می دانیم که اتفاقات زیادی در فوتبال رخ می دهد و در سال های گذشته نیز این موضوع را دیدیم. ما باید مستحکم حرکت کنیم و دو هدف نیز ترسیم کردیم. هدف اول ما رد شدن از تراکتور است و هدف دوم ما نیز به نتایج پرسپولیس بستگی دارد.

منصوریان خاطرنشان کرد: آرزویی که برای استقلال دارم را نمی گویم اما روز های خوبی پیش روی ما است. به بازیکنان گفتم اگر یک مقدار باهوش باشیم اتفاقی برای ما در سال ۹۶ رخ می دهد که در ۲۰ سال گذشته نیفتاده است. در این مسیر البته چالش هایی وجود دارد که می تواند برای ما مشکل ساز شود.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱۰ )