دروازه‌بان پیشین تیم فوتبال پرسپولیس با باشگاه نروژی میندالن قراردادی دو ساله امضا کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، پایگاه خبری «درامنس تیدنده» نروژه در خبری اعلام کرد که سوشا مکانی، دروازه‌بان فصل گذشته تیم فوتبال پرسپولیس با قراردادی دو ساله به تیم میندالن نروژ پیوسته است.

به نوشته این سایت سنگربان ۲۹ ساله پرسپولیس اکنون تنها منتظر صدور روادید کاری و اقامتش در نروژ است تا کار خود را در این باشگاه آغاز کند. گزارش سایت درامنس تیدنده حاکی از آن است که سوشا مکانی در یک هفته‌‌ای که در تمرینات تیم میندالن شرکت کرده توانسته است نظر سران این باشگاه را جلب و آنها را برای عقد قراردادی دو ساله با او متقاعد کند.

با آغاز به کار بازار نقل‌وانتقالات نروژ در تاریخ ۲۱ جولای (۳۱ تیر) و صدور جواز کار و اقامت مکانی در نروژ، قرارداد او به‌طور رسمی در اتحادیه فوتبال نروژ به‌ثبت خواهد رسید.

در همین حال کنث کارلسن، مدیر اجرایی و ورزشی باشگاه میندالن درباره مکانی اظهار داشت: ما کاملاً معتقدیم که سوشا مکانی ترکیب تیم‌مان را تقویت خواهد کرد و برای حفاظت از دروازه تیم‌مان یک رقابت سخت میان دروازه‌بان‌های ما در خواهد گرفت. سابقه کاری مکانی با بسیاری از بازیکنانی که در نروژ هستند فرق دارد، اما با این حال او بازیکن مهیجی است. مکانی بازیکن باانگیزه و با رویکردی خوب است که مناسب برنامه‌های تیم ماست.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱۰ )