کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران فردا در ساختمان جنجالی کمپ تیم ملی مستقر خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری فارس، کارلوس کی‌روش، سرمربی تیم ملی ایران پس از بازگشت به ایران از فردا در محل کار جدید خود در کمپ تیم‌های ملی مستقر شده و کارش را پیگیری خواهد کرد.

این ساختمان درگذشته به ایفمارک اختصاص داشت اما پس از هماهنگی‌های صورت گرفته با مسئولان فدراسیون فوتبال، وسایل مربوط به ساختمان ایفمارک به محل کار سابق کادرفنی تیم ملی در کمپ انتقال پیدا کرده و مقرر شد تا کادرفنی تیم ملی در ساختمان جدید مستقر شوند.

بر همین اساس دستیاران کی‌روش پس از بازگشت به ایران قبل از اردوی تیم ملی در ایتالیا در این ساختمان مستقر شده و قرار است تا کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی نیز فردا با حضور در ساختمان جدید، رسماً کار خود را در این محل آغاز کند.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۷ )