کاپیتان ملوان معتقد است که در ۱۵ دقیقه پایانی دیدار تیمش برابر پرسپولیس، قضاوت داور یک‌طرفه و به سود پرسپولیس بوده و داور بازی را به نفع این تیم درآورده است.

به گزارش ایسنا، پژمان نوری پس از شکست ۲ بر یک تیمش مقابل پرسپولیس مدعی شد: بازی کاملا تحت تاثیر داوری بود. متاسفانه در گذشته فدراسیون نتایج را مشخص می‌کرد اما این روزها داوران نتایج را مشخص می‌کنند. حداقل این موضوع برای ملوان وجود داشته است. در همه بازی‌ها داوران می‌توانستند یک پنالتی به نفع ما بگیرند. در ۱۵ دقیقه پایانی تمام سوت‌ها به نفع پرسپولیس بود. کمال کامیابی‌نیا حداقل باید دو بار اخراج می‌شد.

او اضافه کرد: در صحنه آخر هم کمک داور درباره اوت یک نظر داشت و داور یک نظر دیگر. در حالی که ما آماده ضد حمله بودیم پرسپولیسی‌ها بازی را آغاز کردند. هیچ صحبت فنی‌ای ندارم و فقط می‌گویم که از داوری‌ها ضربه می‌خوریم. جایگاه اصلی ما در انتهای جدول نیست. شک نکنید اراده‌ای برای قهرمانی پرسپولیس وجود دارد.

کاپیتان ملوان خاطرنشان کرد: در ۱۰ بازی گذشته پنالتی‌های ما را نگرفتند و قضاوت‌ها به ضرر ما بوده است. ما انقلاب کردیم که حقمان را بگیریم اما ملوانی‌ها نمی‌توانند حقشان را بگیرند. تماشاگران ما هم باید انقلاب کنند تا حقمان را از فوتبال ایران بگیریم.

نوری درباره شادی پس از گل محسن مسلمان و فرشاد احمدزاده که موجب ناراحتی تماشاگران این تیم شد، اظهار کرد: محسن مسلمان سربازی‌اش را در این تیم بود و اگر معرفت داشت این کار را نمی‌کرد. البته آنها جوان هستند و در سال‌های آینده این کار را نمی‌کنند.

او درباره برخورد نیروی انتظامی با لیدرهای این باشگاه گفت: متاسفانه حق ما را می‌خورند چه داخل زمین و چه خارج زمین. از این برخورد بدتر در دیدار پایانی جام حذفی چند سال پیش بود که با لیدرهای ما برخورد بدی شد.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۲۸ )