تیم‌های پرسپولیس، چادرملو و خیبر خرم‌آباد بیشترین سهم را در تیم منتخب هفته نهم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور دارند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، هفته نهم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در شرایطی سپری شد که روزگار استقلال همچنان سیاه ماند و روزهای درخشان پرسپولیس در لیگ برتر ادامه داشت.

خیبر در روزی که استقلال را با سه گل جریمه کرد و معنای شگفتی‌سازی را به ظهور رساند، جای این تیم را در جدول گرفت. در پی این پیروزی بزرگ مهرداد قنبری که دروازه سید حسین حسینی را از نقطه کرنر گشود و مسعود محبی که زننده گل دوم لرتباران بود، در جمع ۱۱ بازیکن برتر هفته قرار گرفتند.

پرسپولیس نیز با درخشش وحید امیری و سهیل صحراییِ جوان از سد شمس آذر گذشت. چادرملوی اردکان هم با گل سه امتیازی هادی حبیبی‌نژاد بر هوادار غلبه کرد و در نیمه بالایی جدول ماند. سیروس صادقیان در قلب دفاع چادرملو درخشید و ادسون ماردن نیز دروازه تیمش را بارها نجات داد. با این حال واکنش‌های احمد گوهری در دروازه استقلال خوزستان بیش از سایر سنگربانان توجهات را جلب کرد.

در تیم منتخب هفته نام امیرحسین حسین‌زاده از تراکتور و سینا اسدبیگی از فولاد خوزستان نیز دیده می‌شود، آنها که در روز پایانی هفته زمینه‌ساز چهار گل برای سرخپوشان تبریز و اهواز شدند.

تیم منتخب هفته نهم لیگ برتر فوتبال به شرح زیر است:

دروازه‌بان: احمد گوهری (استقلال خوزستان)

مدافعان: سهیل صحرایی (پرسپولیس)، سیروس صادقیان (چادرملو)، مسعود محبی (خیبر) و مهدی تیکدری‌نژاد (گل‌گهر)

هافبک‌ها: مهرداد قنبری (خیبر)، سینا اسدبیگی (فولاد خوزستان) هادی حبیبی‌نژاد (چادرملو) و وحید امیری (پرسپولیس)

مهاجمان: محمد عمری (ملوان) و امیرحسین حسین‌زاده (تراکتور)

نتایج دیدارهای هفته نهم لیگ برتر فوتبال در زیر آمده است:

ذوب‌آهن اصفهان صفر - گل‌گهر سیرجان ۲ نساجی مازندران صفر - استقلال خوزستان صفر هوادار صفر - چادرملوی اردکان یک مس رفسنجان یک - ملوان بندر انزلی یک خیبر خرم‌آباد ۳ - استقلال یک پرسپولیس ۲ - شمس آذر قزوین صفر تراکتور تبریز ۲ - آلومینیوم اراک صفر فولاد خوزستان ۲ - سپاهان اصفهان ۲

Iran News Hub
← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.