سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک به این نکته اذعان کرد که با وجود تلاش برای بازگشت به جریان دیدار مقابل تراکتور زورشان به سرخپوشان تبریزی نرسیده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سیدمجتبی حسینی بعد از شکست ۲ بر صفر تیم فوتبال آلومینیوم اراک مقابل تراکتور تبریز اظهار داشت: ما بازی را خوب شروع نکردیم. با وجود آنالیز خوبی که روی تیم تراکتور داشتیم، نباید گلی زودهنگام دریافت می‌کردیم. متأسفانه گلی زودهنگام خوردیم و تیم حریف منسجم‌تر شد.

وی افزود: بعد از گل اول هم توپ در دست ما بود و مشغول حمله بودیم که روی ضدحمله گل دوم را خوردیم. دیگر فکر می‌کنم نیمه اول بازی کلاً از دست ما در رفت. در نیمه دوم سعی کردیم به بازی برگردیم، اما واقعیتش این است که زورمان نرسید. بچه‌ها هر چقدر تلاش کردند نتوانستند از پس تراکتور بر بیایند.

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک تصریح کرد: به تراکتوری‌ها تبریک می‌گویم، مبارک‌شان باشد. وقتی شما مقابل تیمی مثل تراکتور که نفرات خط جلویش کار آخر را دارند و می‌توانند تعیین‌کننده باشند بازی می‌کنید، نباید به آنها فضا بدهید و می‌بایست کمی پرفشارتر و جنگنده‌تر بازی می‌کردیم. متأسفانه این اتفاق نیفتاد و بازی را واگذار کردیم.

«تیم شما در بازی مقابل فولاد بازیسازی را از عقب و خط دفاعی انجام می‌داد، اما اینجا به دلیل پرس شدیدی که تراکتور داشت نتوانستید بازی همیشگی‌تان را انجام بدهید. در نیمه دوم هم چند مرتبه شاهد بودیم که خواستید بازیسازی را از خط دفاعی انجام بدهید.» سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم در واکنش به طرح این موضوع یادآور شد: شما هم خودتان سؤال کردید و هم جواب‌تان را دادید، اما من جواب شما را می‌دهم. ما سعی کردیم از عقب بازی کنیم و فکر می‌کنم توپ بیشتر دست ما بود، اما تراکتور خیلی خوب، عمل پرسینگ را انجام داد.

حسینی در پایان خاطر نشان کرد: وقتی شما مقابل تیمی که سازماندهی خوبی دارد، گلی زودهنگام می‌خورید‌ آن موقع کار برای شما خیلی سخت می‌شود. ما سعی کردیم فوتبال همیشگی خودمان را بازی کنیم، اما گل زودهنگام همه چیز را به‌هم ریخت.

Iran News Hub
← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.