تیم فوتبال نوجوانان ایران آخرین بازی خود در مرحله انتخابی جام ملت‌های آسیا را با بُردی پرگل پشت سر گذاشت.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال نوجوانان ایران از ساعت ۱۷:۳۰ امروز (یکشنبه) آخرین بازی خود در مرحله مقدماتی جام ملت‌های زیر ۱۷ سال آسیا را مقابل اردن، میزبان گروه A این مرحله برگزار کرد.

در حالی که نیمه اول این بازی با برتری ۲ بر یک اردن تمام شده بود، در نیمه دوم شاگردان عباس چمنیان نتیجه را بازگرداندند و ۴ بر ۲ پیروز شدند.

عرفان خدادادیان (۱۵) ابوالفضل کاظمی (۷۰) سلمان غفاری (۷۷) و مهرداد آقامحمدی (۵+۹۰ - پنالتی) برای ایران و نورالدین عمرو (۳۷) و محمد ابورحمه (۴۰) برای اردن گلزنی کردند.

ابوالفضل کاظمی و محمد امین جاویدزاده نیز بازیکنان اخطاری ایران در این مسابقه بودند.

تیم نوجوانان کشورمان با این برد ۹ امتیازی شد و با قرار گرفتن در رتبه دوم گروه A، مرحله مقدماتی جام ملت‌های آسیا را تمام‌ کرد. اردن نیز با چهار باخت متوالی و بدون امتیاز قعرنشین گروه ماند.

ماهان مشابه، مرتضی علی بالدی، ابوالفضل کاظمی، امیرعلی عشورنژاد، محمدامین حسینی، عرفان یوسف‌زاده (۷۱ - مهرداد آقامحمدی)، علی جلوخانی (۴۶ - محمدامین جاویدزاده (۸۶ - محمدامین مهرعلیان))، ماهان علیپور (۷۱ - امیرمحمد بوستانی)، ایلیا احمدی‌منش، امید قره‌چماقلو (۴۶ - سلمان غفاری) و عرفان خدادادیان نفراتی بودند که در این بازی برای تیم نوجوانان ایران به زمین رفتند.

حسین احمد از بحرین با کمک عبدالله صالح هموطنش و سیدسادات از افغانستان مسئولیت قضاوت این بازی را برعهده داشتند.

Iran News Hub
← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.