بازیکنان تیم ملی فوتبال جوانان کشورمان پیش از اعزام به تورنمنت کافا نظرات خود را در خصوص این بازی ها ابراز کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر، بازیکنان تیم ملی فوتبال جوانان ایران پیش از عزیمت به تونمنت کافا، نظرات خود را در خصوص این مسابقات و تیم ملی بیان کردند.

درویش عالی: می‌خواهیم روی سکو برویم

عرفان درویش عالی درمورد آخرین وضعیت تیم ملی فوتبال جوانان پیش از اعزام به تورنمنت کافا، اظهار داشت: تاکنون اردوهای خوبی را پشت سر گذاشته‌ایم و اکنون هم اردوی متصل به اعزام داریم‌. امکانات و شرایط خوب است و امیدوارم در مسابقات پیش رو بهترین نتیجه را بگیریم.

وی درمورد اظهارنظر حسین عبدی مبنی بر اینکه قصد دارند کار نیمه تمام تیم ملی نوجوانان را با قهرمانی جوانان در آسیا تمام کنند، گفت: از روز اول هم هدفمان این نبود که فقط در مسابقات شرکت کنیم بلکه هدف ما قهرمانی آسیا بود تا بتوانیم برای ایران جام بیاوریم. هدف‌مان بود که در جام جهانی هم روی سکو برویم. تمام تلاش خود را برای کسب نتایج دلخواه به کار می‌گیریم.

کاپیتان تیم ملی جوانان درمورد امکانات این تیم، عنوان کرد: خدا را شکر همه چیز خوب است و تاکنون هم اردوهای خوبی را پشت سر گذاشته‌ایم. از ما حمایت می‌کنند و امیدوارم از این به بعد بهتر هم شود. زمین شماره ۲ ورزشگاه آزادی هم کیفیت خوبی دارد و می‌توانیم تمرینات خود را به بهترین شکل پیگیری کنیم.

درویش‌عالی درمورد تقابل با هندوستان، مغلولستان و لائوس در مرحله مقدماتی قهرمانی آسیا، گفت: از هندوستان و مغولستان شناخت خاصی نداریم اما در مرحله مقدماتی نوجوانان آسیا با لائوس همگروه بودیم. باید به همه تیم‌ها احترام بگذاریم و تمام تلاش خود را بکنیم.

وی درمورد اینکه حضور حسین عبدی در تیم ملی جوانان پس از موفقیت با نوجوانان را تا چه اندازه مثبت می‌بیند، پاسخ داد: خیلی تاثیر دارد. ۲ سال کنار هم کار می‌کنیم و جدا از تیم بودن یک خانواده هستیم‌. امیدوارم با ادامه این روند، رده به رده بالاتر برویم.

حبوباتی: هر کدام از ما پازل یک خانواده بزرگ هستیم

سمیر حبوباتی هم درمورد شرایط تیم پیش از تورنمنت کافا، اظهار داشت: خدا را شکر تمرینات خیلی خوبی داشتیم و اکنون هم شرایط خوبی داریم‌. برای انجام دادن یک کار بزرگ در آینده، چند اردو را پشت سر گذاشته‌ایم. اولین تورنمنت ما هم کافا است که خدا را شکر بچه‌ها با تمام قوا آماده هستند.

وی درمورد امکانات تیم ملی جوانان و توجه فدراسیون به این تیم؛ عنوان کرد: خدا را شکر. کادرفنی شرایط را آماده کرده تا بتوانیم در زمین شماره ۲ ورزشگاه آزادی تمرینات خوبی داشته باشیم‌. بیشتر از حد توان برای ما زحمت می‌کشند و ما هم امیدواریم در تورنمنت‌های پیش رو جواب زحماتشان را بدهیم.

بازیکن پرسپولیس درخصوص اینکه چه قدر امیدوار است با درخشش در تیم ملی جوانان بتواند به تیم بزرگسالان باشگاهش هم برسد، توضیح داد: ما همه مهره تیم ملی جوانان هستیم و در کنار هم باید برای تیم ملی کشورمان تلاش کنیم. کنار هم جمع شده‌ایم تا قطعه‌ای از این پازل بزرگ باشیم. نفر اینجا تاثیرگذار نیست و یک جمع هستیم‌. امیدوارم در مسابقات پیش‌رو خوب کار کنیم و برای هر بازیکنی در باشگاهش اتفاقات بزرگی رقم بخورد.

حبوباتی درمورد اینکه آیا توان کسب قهرمانی آسیا را دارند، گفت: قطعاً همین طور است‌. در تیم ملی نوجوانان سطح توقعات را برای مردم ایران، رسانه و.... بالا بردیم و در قبال این سطح توقع، باید تلاش خود را بیشتر کنیم تا همراه با تیم ملی جوانان در مسابقات آسیایی نتایج خوبی رقم زده و پس از آن هم در جام جهانی عملکرد خوبی داشته باشیم.

رزاقی‌نیا: هیچکدام از تیم‌های آسیایی ضعیف نیستند

امیرمحمد رزاقی‌نیا هم درمورد شرایط تیم جوانان، اظهار داشت: اردوهای زیادی داشتیم و از لحاط تاکتیکی و آمادگی جسمانی به مراتب بهتر شدیم. با برنامه‌های حسین عبدی و کادرفنی می‌توانیم برای مسابقات پیش‌رو بهترین عملکرد را داشته باشیم. تیم‌های آسیایی ضعیف نیستند و همه در سطح خیلی خوبی قرار دارند. ما هم تلاش می‌کنیم در کافا بهترین نتیجه را بگیریم.

وی درمورد اینکه حسین عبدی هدف تیم ملی جوانان را قهرمانی در آسیا اعلام کرده است، گفت: هدف‌گذاری ما در ابتدا صعود از گروه و در ادامه صعود به جام جهانی و قهرمانی است‌. بسیاری از بازیکنان تیم نوجوانان عضو تیم جوانان هستند و نفرات جدید اضافه شده هم می‌توانند به تیم خیلی کمک کنند. امیدوارم بتوانیم قهرمانی آسیا و حتی جهان را به دست آوریم.

بازیکن تیم ملی جوانان در پاسخ به این سوال که آیا با بازیکنان تیم ملی بزرگسالان در ارتباط هستند، توضیح داد: وقتی در تیم نوجوانان بودیم هم آنها و هم ما سر تمرین یکدیگر می‌رفتیم. از این بازیکنان یاد می‌گرفتیم.

رزاقی‌نیا در پاسخ به این سوال که آیا می‌توانند با درخشش در تیم جوانان زودتر به عرصه بزرگسالان برسند، عنوان کرد: قطعاً آرزوی هر فوتبالیستی رسیدن به تیم ملی بزرگسالان است و ما هم این هدف را داریم روزی با پوشیدن تیم ملی به کشور خدمت کنیم.

Euro Football Fantasy with Prizes
← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.