پیشکسوت پرسپولیس با بیان اینکه بیرانوند هواداران را از خود دور کرد، گفت: هواداران پرسپولیس رفتار او را فراموش نمی کنند و فسخ قرارداد به ضرر او خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال پرسپولیس فصل بیست و سوم رقابت‌های لیگ برتر را با کسب عنوان قهرمانی به پایان رساند و شاگردان اوسمار ویه را در هفته پایانی که در کورس با استقلال تهران قرار داشتند موفق به شکست مس رفسنجان شدند تا بالاتر از رقیب سنتی خود به مقام قهرمانی برسند.

پس از پایان لیگ، اوسمار به همراه دستیاران خود حاضر به تمدید قرارداد با سرخ‌ها نشدند و از این تیم جدا شدند. با وجود ۲۱ روز از اتمام لیگ برتر هنوز مدیران پرسپولیس سرمربی جدید تیم خود را انتخاب نکرده‌اند و گزینه‌های زیادی پیرامون هدایت این باشگاه به گوش می‌رسد و طبق آخرین اطلاعیه‌ای که باشگاه پرسپولیس مدیران این باشگاه به طور همزمان با ۳ گزینه نهایی در حال مذاکره هستند.

محمود شافعی پیشکسوت پرسپولیس در گفت‌وگو با خبرنگار مهر در رابطه با وضعیت بلاتکلیفی این باشگاه اظهار داشت: با توجه به محرومیت رضا درویش (مدیرعامل باشگاه پرسپولیس) شرایط برای این باشگاه سخت شده اما قطعاً دیگر اعضای هیأت مدیره کارهای نقل و انتقالاتی را پیش خواهند برد و به نظرم پس از ۴ تیر که محرومیت درویش به اتمام می‌رسد خبرهای خوبی از باشگاه منتشر خواهد شد.

پیشکسوت پرسپولیس در رابطه با فسخ قرارداد از سوی علیرضا بیرانوند (دروازه‌بان فصل گذشته پرسپولیس) با این باشگاه گفت: رفتار بیرانوند از نظر هواداران اصلاً جالب نیست. این بازیکن هر فصل پا روی احساسات هواداران می‌گذارد و رفتارش اصلاً زیبنده نیست. هواداران پرسپولیس حافظه خوبی دارند و این مسائل یادشان خواهد ماند.

او ادامه داد: سال گذشته و زمانی که این دروازه‌بان فسخ کرده بود هواداران پرسپولیس از او حمایت کردند و حتی خود بیرانوند مذاکراتی را نیز با باشگاه استقلال انجام داد که به نظرم بازارگرمی بود و از با رفتارهای سال گذشته‌اش تنها خودش ضرر کرد. با رفتاری که بیرانوند امسال از خودش نمایش گذاشت به نظرم هواداران را از خود دور کرد.

شافعی تصریح کرد: مدیرعامل و اعضای هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس باید هرچه سریع‌تر این حاشیه‌ها را از تیم دور کنند و با انتخاب سرمربی جدید و همچنین تمدید قرارداد با بازیکنان با کیفیت و جذب نفرات جدید تیمی در حد رقابت‌های آسیایی برای فصل آینده آماده کنند تا هواداران پرسپولیس باز هم در انتهای فصل خوشحال باشند.

Euro Football Fantasy with Prizes
← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.