سرمربی تیم ملی فوتسال با اشاره به آخرین وضعیت همکاری اش، گفت: در همه زمینه ها با فدراسیون فوتبال به توافق رسیده‌ایم و فقط دو مورد باقی مانده که قرار است روز شنبه جلسه‌ای داشته باشیم.

به گزارش خبرنگار مهر، وحید شمسایی در حاشیه مراسم برترین‌های فوتسال در سال ۰۳- ۱۴۰۲ اظهار داشت: انشاالله در فوتسال همیشه همدلی وجود داشته باشد. زمانی که تیم ملی فوتسال قهرمان آسیا شد مقام معظم رهبری شخصاً اعضای تیم را دعوت و تقدیر کردند و ما باید به این موضوع واقف باشیم که چه رشته مهمی داریم.

او در خصوص وضعیت قرارداد خود با فدراسیون فوتبال و جلساتی که با اعضای کمیته فوتسال داشته، تصریح کرد: اگر به کسی بر نمی‌خورد باید بگویم که ما کار خود را در فوتسال انجام داده‌ایم. بازی دوستانه، به موقع برگزار شدن مسابقات لیگ برتر، زمانی که باید خودمان را آماده مسابقات کنیم و همچنین تماشای مسابقات لیگ برتر از جمله موارد بود که به توافق دست یافته‌ایم و دو مورد باقی مانده که قرار است روز شنبه جلسه‌ای را با مهدی تاج داشته باشیم و امیدوارم آن چیزی که به نفع فوتسال ایران است رخ دهد.

سرمربی تیم ملی فوتسال درباره تقویت کادر فنی گفت: همه صحبت‌ها را با فدراسیون انجام داده‌ایم و تنها دو مورد باقی مانده که ان شاالله روز شنبه به جمع بندی خواهیم رسید. من درخواست حضور مربی خارجی در کادر فنی تیم ملی را داشته‌ام و این موضوع را با رئیس کمیته فوتسال در میان گذاشته‌ام. خدمت به فوتسال مهم‌ترین کار است و من سعی کرده‌ام بهترین عملکرد را داشته باشم.

او ادامه داد: خیلی‌ها می‌گفتند که من به دنبال ایجاد توقع زیاد در تیم ملی هستم که درست هم می‌گفتند. آدم‌های خائنی در فوتسال وجود دارند که به بازیکن زنگ زده بودند که برای تیم ملی از اسپانیا راهی ایران نشود. آدم‌هایی داریم که وقتی ما قهرمان آسیا شدیم به تیم ملی ازبکستان تبریک گفته‌اند. فوتسال برای شخص من نیست، یک روز پیراهن تیم ملی را بر تن کردم و حالا هم به عنوان مربی در خدمت تیم ملی هستم. من یک میهمان در تیم ملی هستم و روزی هم خواهم رفت. ما لیگ بسیار خوبی داریم و باشگاه‌های با کیفیت در لیگ ایران حضور دارند. بحث مالی زیادی خدا را شکر در فوتسال وجود دارد و امیدوارم در فوتسال فسادی در کار نباشد.

Euro Football Fantasy with Prizes
← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.