رییس هیات فوتبال استان قزوین ضمن دفاع از شرایط ورزشگاه سردار آزادگان برای میزبانی فینال جام حذفی، گفت که هنوز در مورد استفاده از VAR وحضور بانوان دراین دیدار تصمیم گیری قطعی صورت نگرفته است.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های فوتبال سپاهان اصفهان و مس رفسنجان در مرحله نیمه نهایی جام حذفی به ترتیب موفق شدند برابر تیم‌های گل گهر سیرجان و آلومینیوم اراک به برتری دست یابند و راهی دیدار پایانی شوند. طبق اعلام سازمان لیگ بازی فینال روز پنج‌شنبه ۳۱ خرداد و از ساعت ۲۰ در ورزشگاه سردار آزادگان قزوین برگزار خواهد شد.

روز گذشته یکشنبه ۲۷ خرداد، هر دو باشگاه سپاهان و مس با انتشار بیانیه‌ای از سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال تقاضا کردند که این بازی به دلیل مشکلات ورزشگاه سردار آزادگان در قزوین برگزار نشود و خواستار انجام این دیدار در شهر اراک و ورزشگاه امام خمینی (ره) شدند که تا به این لحظه سازمان لیگ تغییری در تصمیم خود برای انجام این بازی نگرفته است.

چمن سردار آزادگان کیفیت خوبی دارد

حسین باجیوند رئیس هیأت فوتبال استان قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، در رابطه با کیفیت زمین چمن ورزشگاه سردار آزادگان این استان اظهار داشت: زمین ورزشگاه سردار آزادگان از کیفیت بالایی برخوردار است و در طول فصل هم تیم شمس آذر تمام بازی‌های خانگی و تمرینات خود را در این زمین و بدون هیچ مشکلی برگزار کرد.

مس و سپاهان برای سفر به قزوین تدارک دیده اند

وی تأکید کرد: این ورزشگاه به خوبی آماده پذیرایی از دیدار حساس فینال جام حذفی است و از نظر فنی و امکانات هیچ کمبودی وجود ندارد. هر دو باشگاه مس و سپاهان تدارکات لازم برای سفر به قزوین را داشته‌اند و با کمک اداره میراث فرهنگی استان سعی کرده‌ایم در خدمت‌رسانی به دو تیم، اعضای باشگاه‌ها کمبودی را حس نکنند.

در رابطه با حضور هواداران خانم هنوز تصمیم گیری نشده است

یکی از نکات مهمی که باجیوند به آن اشاره کرد، مسأله بلیت‌فروشی و نحوه تقسیم ظرفیت ورزشگاه بود. او در توضیح این موضوع گفت: بلیت‌فروشی این بازی بر عهده سازمان لیگ است و ما نقشی در آن نداریم، در چنین دیدارهایی ظرفیت ورزشگاه به طور مساوی بین دو تیم تقسیم خواهد شد و در رابطه با حضور بانوان روز چهارشنبه جلسه‌ای خواهیم داشت تا در این رابطه تصمیم‌گیری شود.

استفاده از VAR؟مشخص نیست

او در رابطه با استفاده از سیستم کمک داور ویدئویی VAR در این بازی گفت: هنوز چیزی به ما ابلاغ نشده است.

تمهیدات لازم برای حفظ امنیت و آرامش

باجیوند تصریح کرد: ما تمهیدات لازم برای حفظ امنیت و آرامش در طول برگزاری بازی را در نظر گرفته‌ایم. هدف ما این است که تماشاگران از دیدن یک بازی فوتبال زیبا و هیجان‌انگیز لذت ببرند و تجربه خوبی از حضور در ورزشگاه سردار آزادگان داشته باشند.

Euro Football Fantasy with Prizes
← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.