دفاع راست تیم فوتبال اینتر در رادار باشگاه استون‌ویلا قرار گرفته است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، دنزل دومفریس که این فصل با اینتر قهرمان سری A ایتالیا شد، یکی از بازیکنانی است که احتمال می‌رود در این تابستان از جمع شاگردان سیمونه اینزاگی جدا شود. نیکولو اسکیرا خبرنگار ایتالیایی خبر داد، باشگاه استون‌ویلا که این فصل موفق شد پس از ۴۱ سال سهمیه حضور در بالاترین سطح فوتبال باشگاهی اروپا (لیگ قهرمانان) را کسب کند، نسبت به جذب دومفریس علاقه‌مند است و به همین خاطر مذاکراتش را با مدیر برنامه‌های او آغاز کرده است.

سیمونه اینزاگی خواهان حفظ این مدافع هلندی است، این در حالی است که باشگاه اینتر در تلاش برای تمدید قرارداد این بازیکن است که قرارداد فعلی‌اش تنها یک فصل دیگر اعتبار دارد. اینتر پیشنهاد داده است در صورتی که دومفریس حاضر به تمدید قرارداد شود، دستمزدش از ۲.۵ میلیون یورو به چهار میلیون یورو در سال برسد، اما این بازیکن خواهان دریافت دستمزد خالص پنج میلیون یورو در سال است.

در صورتی که باشگاه اینتر موفق به تمدید قرارداد دومفریس نشود، حاضر نیست با رقمی کمتر از ۳۰ میلیون یورو او را به باشگاهی دیگر واگذار کند. این ملی‌پوش هلندی تابستان ۲۰۲۱ در انتقالی ۱۴ میلیون یورویی از پی‌اس‌وی آیندهوون به اینتر پیوست و تاکنون در ۱۳۲ بازی برای نراتزوری به میدان رفته و آمار ۱۱ گل زده و ۲۰ پاس گل را از خود بر جای گذاشته است.

دومفریس ۲۸ ساله تاکنون با اینتر یک قهرمانی در سری A، دو قهرمانی در جام حذفی ایتالیا و سه قهرمانی در سوپرجام ایتالیا را تجربه کرده و در فصل ۲۳-۲۰۲۲ هم با این تیم تا فینال لیگ قهرمانان اروپا پیش رفت.

Euro Football Fantasy with Prizes
← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.