سرمربی تیم فوتبال گل گهر گفت: بازی سختی را برابر تیمی که برای قهرمانی می جنگد داریم و امیدوارم بتوانیم نتیجه خوبی را کسب کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، «مارینوس اوزونیدیس» سرمربی تیم فوتبال گل گهر در نشست خبری پیش از دیدار با استقلال تهران اظهار داشت: می‌دانیم استقلال این روزها تحت فشار است و فردا بازی سختی را برابر تیمی که برای قهرمانی می‌جنگد، داریم.

او افزود: باید از همان ابتدای بازی کار را خوب آغاز کنیم تا فشار را روی حریف زیادتر کنیم و بتوانیم نتیجه خوبی بگیریم. البته در بازی آخر مقابل استقلال نتیجه‌ای که شایسته آن بودیم را کسب نکردیم.

سرمربی گل گهر ادامه داد: در این فصل و در خیلی از بازی های لیگ بهتر از حریفان خود بودیم اما نتوانستیم نتیجه لازم را کسب کنیم و باید در این دو هفته باقی مانده تا پایان مسابقات بهترین عملکرد را داشته باشیم تا به نتیجه دلخواه خود برسیم.

او در خصوص بازیکنان مصدوم گل گهر گفت: به نسبت نیم فصل اول در نیم فصل دوم بازیکنان بیشتری را به دلیل مصدومیت از دست دادیم و از آنجا که انتظار نداشتیم که این تعداد مصدوم در نیم فصل دوم داشته باشیم، در نقل و انتقالات نیم فصل اقدام به جذب بازیکنان زیادی نکردیم.

او در رابطه با بازیکنان مصدومی که به بازی با استقلال نخواهند رسید، گفت: امروز تمرین خواهیم داشت و پس از آن باید شرایط ۳، ۴ بازیکن را مورد بررسی قرار دهیم و باید در این رابطه با پزشک تیم صحبت کنم تا در خصوص بازی کردن یا نکردن بازیکنان ریسک نکنم. ما نیمه نهایی جام حذفی و هفته پایانی لیگ برتر را هم در پیش داریم و باید برای این دو بازی هم شرایط بازیکنان خود را بسنجیم.

او در رابطه با نگرانی از داوری دیدار با استقلال گفت: در این مورد نگران نیستم چون خودم هم بازیکن و هم مربی بوده ام و از شرایط آگاه هستم. زمانی داور تحت فشار قرار می گیرد که رقابت بین دو تیم بالا باشد. بهتر از اعضای دو تیم استقلال و پرسپولیس در مورد داوری صحبت نکنند.

اوزونیدیس خاطر نشان کرد: در این فصل تنها در دیدار رو در روی دو تیم استقلال و پرسپولیس از سیستم کمک داور ویدیویی VAR استفاده شد و این مورد هم طبیعی بود چون هر دو تیم برای قهرمانی در کورس بودند. . من دخالتی در رویه سایر تیم‌ها نمی‌کنم و فقط درباره تیم خودم حرف می‌زنم. استقلال و پرسپولیس هر دو شایستگی قهرمانی را دارند.

او در رابطه با مدت زمان قرادادش با باشگاه گل گهر تصریح کرد: تا پایان فصل جاری با گل گهر قرارداد دارم و فعلا تمام تمرکزم روی دیدار های باقی مانده در لیگ برتر و جام حذفی است. باید این دو مسابقه باقی مانده لیگ برتر را به بهترین شکل ممکن تمام کنیم.

Euro Football Fantasy Leaderboard
نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )