رده‌بندی باشگاه‌های سری A بر اساس مجموع ارقام حقوق پرداختی به بازیکنان‌شان منتشر شد که در صدر این لیست یکی از تیم‌های شهر میلان قرار دارد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، نشریه کالچوای‌فیانتزای ایتالیا در گزارشی به مقایسه ارقام پرداختی باشگاه‌ها به عنوان حقوق به بازیکنان‌شان پرداخت که در این فهرست تیم فوتبال اینتر با در صدر قرار گرفته است.

یکی از نکات جالب این فهرست؛ بالاتر بودن حقوق‌های پرداختی باشگاه تازه وارد کومو نسبت به بولونیایی است که امسال به عنوان یکی از پنج نماینده سری A در لیگ قهرمانان اروپا شرکت دارد.

مجموع حقوق‌های پرداختی به بازیکنان سری A‌ توسط ۲۰ باشگاه حاضر در این تورنمنت یک میلیارد و ۶۰ میلیون یورو است که البته این رقم با اضافه شدن احتمالی بازیکنان آزاد به تیم‌ها دستخوش تغییراتی خواهد شد.

از این رقم، ۱۴۱.۷ میلیون یورو متعلق به باشگاه اینتر است که بالاترین میزان حقوق پرداختی را در کالچو دارد. پس از اینتر، یوونتوس با مجموع حقوق پرداختی ۱۱۱.۷ میلیون یورو در رده دوم است و میلان با پرداختی ۱۰۴.۳ میلیون یورو در رتبه سوم قرار دارد.

رقم حقوق‌های پرداختی اینتر با وجود اینکه در میان تمام تیم‌های سری A‌ بالاترین است، در مقایسه با حقوق پرداختی منچسترسیتی - به عنوان باشگاه پرداخت کننده بیشترین حقوق در میان تیم‌های لیگ برتر انگلیس - ناچیز به نظر می‌رسد چرا که باشگاه انگلیسی ۲۴۱.۵ میلیون یورو می‌پردازد. در واقع به جز سیتی، ۴ باشگاه دیگر در انگلیس نیز پرداختی بیشتری نسبت به اینتر دارند که این لیست شامل چلسی (۲۲۴.۲ میلیون یورو)، منچستریونایتد (۲۰۱۳.۶ میلیون یورو)، آرسنال ۲۰۰.۴ میلیون یورو و لیورپول ۱۴۷.۵ میلیون یورو می‌شود.

در پایین جدول رده‌بندی اما تفاوت چندانی میان هلاس ورونای ایتالیا با پرداخت ۱۸ میلیون یورو و ایپسویچ تاون با پرداختی ۲۰.۸۶۳ میلیون یورو تفاوت چندانی وجود ندارد.

رده‌بندی ۲۰ تیم سری A بر اساس حقوق پرداختی به بازیکنان‌شان بر اساس زیر است:

اینتر ۱۴۱.۷ میلیون یورویوونتوس ۱۱۱.۷ میلیون یورومیلان ۱۰۴.۳ میلیون یورورم ۸۹.۹ میلیون یوروناپولی ۸۲.۹ میلیون یورولاتزیو ۶۸.۲ میلیون یوروفیورنتینا ۶۱.۶ میلیون یوروآتالانتا ۵۹.۲ میلیون یوروتورینو ۴۶.۱ میلیون یوروکومو ۳۸.۱ میلیون یوروبولونیا ۳۶.۱ میلیون یورومونتزا ۳۵ میلیون یوروجنوا ۳۱.۳ میلیون یورو۲۸.۲ میلیون یوروپارما ۲۵.۲ میلیون یوروکالیاری ۲۴.۱ میلیون یورولچه ۲۱.۵ میلیون یوروامپولی ۲۰.۱ میلیون یوروونتزیا ۱۹.۴ میلیون یوروهلاس ورونا ۱۸ میلیون یورو

قهوه‌خانه مش‌مراد
← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.