کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: کسی که در پرسپولیس بازی می‌کند باید با قلب، عشق و تمام وجودش برای این تیم به میدان برود.

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: کسی که در پرسپولیس بازی می‌کند باید با قلب، عشق و تمام وجودش برای این تیم به میدان برود. به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، وحید امیری پس از برتری ۲ بر صفر پرسپولیس در سیرجان مقابل گل‌گهر گفت: بازی خیلی سنگینی بود، اما خدا را شکر با تلاش بازیکنان و تمرکزی که در یک هفته گذشته داشتیم، توانستیم سه امتیاز مهم را بگیریم و امیدوارم همین روند را ادامه دهیم.

وی در خصوص برگشت به پرسپولیس به شرایط خوب با وجود جدایی برخی بازیکنان گفت: اینجا پرسپولیس است و نمی‌شود کسی را به زور نگه داشت و کسی که اینجا می‌ماند باید با تمام وجود خود خوشحال و راضی باشد. تمام بازیکنانی که در حال حاضر هستند با تمام وجود تلاش می‌کنند که پرچم باشگاه را بالا نگه دارند و اگر بازیکنی رفته یا تمایل به رفتن داشته ما به او خرده نمی‌گیریم. دوست داشتیم بمانند، اما وقتی شرایط‌شان را نداشتند نمی‌توانیم خودمان را بیشتر از این نگه داریم. ما پرسپولیس هستیم و باید برگردیم.

کاپیتان پرسپولیس در مورد اظهار نظر لوکادیا که اعلام کرد همبازیانش می‌دانند چرا رفتم، گفت: به خدا اطلاع ندارم و به نظرش احترام می‌گذارم و به رفتنش نیز خرده نمی‌گیرم. کسی که اینجا بازی می‌کند باید با عشق، قلب و تمام وجود بازی کند و اگر یک ذره ذهنش درگیر باشد نمی‌تواند به ما کمک کند. برای لوکادیا آرزوی موفقیت می‌کنم و امیدوارم در ادامه زندگی موفق باشد.

امیری عنوان کرد: امروز نشان دادیم که پرسپولیس متکی به بازیکن نیست و نیاز داریم کسی که لباس این باشگاه را می‌پوشد در زمین بازی تمام وجود خود را بگذارد. امروز این اتفاق افتاد و نتیجه‌ای که باید در دو بازی قبل می‌گرفتیم را امروز گرفتیم.

وی در خصوص شرایط این تیم برای قهرمانی و اینکه نیاز به جذب بازیکنی برای نیم فصل دوم هست، گفت: صحبت از قهرمانی خیلی زود است و باید بازی به بازی پیش برویم. در حیطه اختیارات من نیست بگویم به بازیکنی نیاز داریم یا نه و بخش فنی و مدیریت تصمیم می‌گیرند.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۳ )