مدافع - هافبک تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان ابراز امیدواری کرد، بدشانسی در دیدارهای پیش رو از این تیم دور شود.

مدافع - هافبک تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان ابراز امیدواری کرد، بدشانسی در دیدارهای پیش رو از این تیم دور شود. به گزارش خبرگزاری تسنیم، مهدی تیکدری پس از شکست ۲ بر صفر گل‌گهر سیرجان مقابل پرسپولیس اظهار داشت: فکر می‌کنم داشتیم خوب بازی می‌کردیم، اما در نیمه اول از موقعیت‌های خود استفاده نکردیم و در نیمه دوم روی یک ضدحمله گل خوردیم و شرایط بازی کاملاً چرخید.

وی تصریح کرد: طبیعی بود بعد از گل بیشتر حمله کنیم و آنها نیز روی ضدحمله برنامه داشتند و روی شوت استثنایی اسدبیگی گل دوم را خوردیم. این نتیجه چیزی از ارزش‌های ما کم نمی‌کند و بچه‌ها نشان دادند چه تیم بزرگی هستیم. با یک بازی کمتر در حال حاضر چهارم هستیم و ان‌شاءالله بازی عقب افتاده خود را می‌بریم و به جدول باز می‌گردیم. دیگر باید برای بازی پنجشنبه با صنعت نفت آماده شویم تا با برد آن دیدار به جدول بازگردیم.

مدافع - هافبک تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان درباره اعتراض هواداران این تیم به عدم نتیجه‌گیری مقابل استقلال و پرسپولیس گفت: فکر نمی‌کنم هوادار معترضی داشته باشیم. همیشه تمام تلاش خود را کردیم و در هر دو بازی مقابل استقلال و پرسپولیس روی اتفاق گل خوردیم و حتی مستحق سه امتیاز بودیم. ان‌شاءالله بدشانسی‌ها دست از سر ما بر می‌دارد و جلوی این دو تیم نیز نتایج لازم را می‌گیریم.

تیکدری در مورد برگزاری بازی برگشت مقابل سرخابی‌ها در تهران خاطر نشان کرد: در حال حاضر که دیگر تماشاگر نیست و بازی در خانه و بیرون خانه فرقی ندارد. زمین‌ها نیز خوب هستند و بازی در بیرون خانه و سیرجان تفاوتی ندارد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.