سرمربی کرواسی معتقد است برزیل که در اولین دیدار مرحله یک‌چهارم نهایی جام جهانی ۲۰۲۲ به دست شاگردانش حذف شد، بزرگترین مدعی این جام بود.

سرمربی کرواسی معتقد است برزیل که در اولین دیدار مرحله یک‌چهارم نهایی جام جهانی ۲۰۲۲ به دست شاگردانش حذف شد، بزرگترین مدعی این جام بود. به گزارش خبرگزاری تسنیم، زلاتکو دالیچ پس از پیروزی ۴ بر ۲ کرواسی مقابل برزیل در ضربات پنالتی و راهیابی کروات‌ها به جمع چهار تیم پایانی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر اظهار داشت: این پیروزی متعلق به مردم کرواسی بود و ما به این برد نیاز داشتیم. از دقیقه نخست تا دقیقه پایانی شاهد یک بازی عالی بودیم و نتیجه‌ای که رخ داد، فقط به‌خاطر تلاش بازیکنان بود.

«ما بزرگترین مدعی قهرمانی جام را حذف کردیم.»، وی ضمن بیان این جمله تصریح کرد: این کرواسی است؛ غرور، شجاعت، ایمان و وطن‌پرستی. با این وجود باید بگویم که این نتیجه پایان کار ما نیست و باید به مراحل بالاتری از جام برسیم. همه تلاش خود را کردند و از تمام کسانی که روی نیمکت هم بودند، تشکر می‌کنم.

سرمربی تیم ملی کرواسی با ابراز امیدواری از اینکه تمام مردم کشورش از غلبه بر برزیل لذت ببرند، گفت: به مدافعان کرواسی هم می‌گویم که این پیروزی به‌خاطر آنها بود. برای دومین بار متوالی به نیمه نهایی جام جهانی صعود کردیم و نشان دادیم کروات‌ها می‌توانند پیروز شوند.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۶ )