کریستیانو رونالدو ممکن است در زمستان منچستریونایتد را ترک کند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ کریستیانو رونالدو، فوق‌ستاره پرتغالی منچستریونایتد که در نقل و انتقالات تابستانی به دنبال جدایی از جمع شیاطین سرخ بود، این روزها شرایط جالبی ندارد. رونالدو هفته‌های اخیر نیمکت‌نشین شده و از ابتدای فصل فقط یک بار موفق به گلزنی شده است.

نشریه سان در گزارشی مدعی شد رونالدو در نقل و انتقالات ژانویه و در شرایطی که شش ماه تا پایان قراردادش باقی مانده دوباره برای جدایی از منچستریونایتد تلاش خواهد کرد. سایت فوتومک ترکیه به تازگی مدعی شده تیم گالاتاسرای، یکی از غول‌های این کشور می‌خواهد با ارائه پیشنهادی بلندپروازانه برای خرید رونالدو تلاش کند.

اردن تیمور، رئیس باشگاه از صحبت در مورد تلاش برای جذب رونالدو با دستمزد ۳۶۰ هزار پوندی در هفته خودداری کرد، اما گفته می‌شود که او به طور مداوم با نمایندگان رونالدو در ارتباط است.

گالا پس از عملکرد ضعیف فصل گذشته و قرار گرفتن در رده سیزدهم، این فصل ستارگان مطرحی چون خوان ماتا، مائورو ایکاردی، لوکاس توریرا و دریس مرتنز را جذب کرده و در رده چهارم سوپرلیگ ترکیه قرار دارد. در این بین گفته می‌شود آن‌ها برای جذب رونالدو باید با الهلال رقابت کنند. تیم عربستانی در تابستان هم پیشنهاد دستمزد هفتگی دو میلیون پوندی به رونالدو داده بود ولی این انتقال به خاطر محرومیت آن‌ها از نقل و انتقالات شکست خورد.

بیشتر بخوانید:

دردسر طارمی و سردار برای کارلوس کی‌روش انتقال رویایی مهدی طارمی پس از جام جهانی تاریخ تلخ برای کاپیتان وریا غفوری تکرار می‌شود/عکس

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )