عضو کمیته فنی فدراسیون فوتبال گفت: اگر قرار باشد که نظرات ما در فدراسیون اعمال نشود، بودن‌مان در این کمیته ضرورتی ندارد.

عضو کمیته فنی فدراسیون فوتبال گفت: اگر قرار باشد که نظرات ما در فدراسیون اعمال نشود، بودن‌مان در این کمیته ضرورتی ندارد. به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، ابراهیم قاسم‌پور در حاشیه مراسم رونمایی از کاپ جام جهانی فوتبال، اظهار داشت: خوشحالم که تیم ملی به جام جهانی صعود کرده و امیدوارم با حضور مهدی تاج شرایطی مهیا شود که نیازهای تیم ملی برطرف شود. نیاز تیم ملی بازی تدارکاتی و اردوهای مناسب است. به نظرم با تعلل و تاخیری که در انتخاب رئیس ایجاد شد، یک‌سری فرصت‌ها از دست رفت. ان‌شاءالله دیگر این اتفاقات نیفتد و تا بازی‌های جام جهانی آن امکانات فراهم شود.

وی درباره موضوع کناره‌گیری اعضای کمیته فنی که از سوی مدیرروستا مطرح شد، گفت: بعد از مسئله‌ای که بین ما و هیئت رئیسه فدراسیون پیش آمد، معتقد بودم که باید استعفا بدهیم اما براساس دلایلی که دوستان مطرح کردند، به این نتیجه رسیدیم که انتخابات انجام شود و اگر قرار بود که بمانیم، یک‌سری شرط و شروط و شرح وظایف‌ها باید مشخص شود. اگر هم قرار شد که نباشیم، فکر می‌کنم اگر قرار بر آن باشد که نظرات ما اعمال نشود، بودن ما هم خیلی ضرورت ندارد.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۴ )