فیفا نامه‌ای به باشگاه پرسپولیس در خصوص شکایت سرخپوشان از شجاع خلیل‌زاده ارسال کرده است.

فیفا نامه‌ای به باشگاه پرسپولیس در خصوص شکایت سرخپوشان از شجاع خلیل‌زاده ارسال کرده است. به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، باشگاه پرسپولیس پس از گذشت دو فصل از فسخ قرارداد شجاع خلیل‌زاده با این باشگاه، در نهایت حدود دو ماه قبل اقدام به شکایت رسمی از این بازیکن و باشگاه الریان قطر به فیفا کرد.

بر همین اساس شنیده می‌شود فیفا در روزهای گذشته نامه‌ای به باشگاه پرسپولیس در همین خصوص ارسال کرده که تیم حقوقی این باشگاه در حال بررسی نامه یادشده است. البته طی چند روز اخیر صحبت‌هایی نیز بین شجاع خلیل‌زاده و مسئولان باشگاه پرسپولیس برای حل و فصل مسالمت‌آمیز این موضوع انجام شده است.

طبق توافق طرفین قرار است طی روزهای آینده جلسه‌ای حضوری بین وکیل خلیل‌زاده و مسئولان پرسپولیس برگزار شود و درباره ادعای سرخپوشان توافق صورت گیرد. پرسپولیسی‌ها ترجیح می‌دهند اختلاف‌شان با مدافع سابق خود را به صورت توافقی حل کرده و پرونده شکایت از این بازیکن را در فیفا پیگیری نکنند.

به گزارش تسنیم، شجاع خلیل‌زاده دو فصل پیش با فسخ یک طرفه قراردادش با پرسپولیس راهی الریان قطر شد که همین موضوع منجر به شکایت سرخپوشان از مدافع سابق خود شده است.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )