پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است، این تیم با بازیکنان جدیدی که جذب کرده است در فصل آینده چشم‌انداز روشنی خواهد داشت.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است، این تیم با بازیکنان جدیدی که جذب کرده است در فصل آینده چشم‌انداز روشنی خواهد داشت. محمد پنجعلی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره آخرین وضعیت پرسپولیس و آغاز تمرینات این تیم برای حضور در بیست‌ودومین دوره مسابقات لیگ برتر اظهار داشت: پرسپولیس خیلی خوب و سریع در فصل نقل‌وانتقالات حاضر شد و بازیکنان خوب و باکیفیتی را هم جذب کرد که همه آنها تجربه بین‌المللی بالایی دارند، نفراتی که فصل آینده به کمک پرسپولیس خواهند آمد. تمام هواداران و پیشکسوتان به آینده تیم در لیگ امیدوار هستند. من همراه تعدادی از پیشکسوتان به‌درخواست علی پروین در اولین تمرین پرسپولیس هم حاضر شدیم تا بگوییم مثل گذشته همچنان حامی بازیکنان و کادر فنی خواهیم بود.

وی با اشاره به نایب‌قهرمانی پرسپولیس در فصل گذشته عنوان کرد: پرسپولیس پس از پنج سال قهرمانی متوالی، به‌دلایل مختلفی نتوانست در لیگ گذشته قهرمان شود که خیلی به مذاق هواداران خوش نیامد، البته این به‌معنای آن نیست که گل‌محمدی و بازیکنان تلاشی نکردند، به‌هرحال این اتفاق در تمام دنیا می‌افتد و هیچ تیمی نمی‌تواند همیشه قهرمان باشد. به‌عقیده من با بازیکنان جدیدی که پرسپولیس جذب کرده است چشم‌انداز روشنی در فصل آینده پیش‌ِروی این تیم خواهد بود.

پنجعلی درباره تغییرات کادر فنی پرسپولیس در فصل جدید هم خاطرنشان کرد: یحیی (گل‌محمدی) مربی باتجربه‌ای است و بی‌گدار به آب نمی‌زند، حتماً صلاح دیده است که در کادرش تغییراتی به وجود بیاورد. او در سال‌های گذشته همیشه در هر تیمی که بوده، نفرات کاربلد و خوبی را در کادرش داشته است. مطمئناً پرسپولیس در فصل آینده هم کادر فنی قدرتمندی خواهد داشت. در زمان حاضر تنها دغدغه او برای کادر فنی پرسپولیس انتخاب جانشینی برای حمید مطهری است که با وسواس زیادی این کار را انجام می‌دهد.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس درباره حضور سیدجلال حسینی در کادر فنی عنوان کرد: سیدجلال دوران درخشانی را در زمانی بازی داشت، ولی در مربیگری شرایط برای او متفاوت است و باید برنامه‌ریزی مناسبی داشته باشد تا دانش خود را افزایش دهد و با حضور در کلاس‌های حرفه‌ای بتواند مدرک مربیگری‌اش را هم بگیرد و بدون مشکل روی نیمکت بنشیند.

وی در پاسخ به این سؤال که پرسپولیس با بازیکنان جدیدش می‌تواند مدعی قهرمانی باشد یا خیر، گفت: شرایط لیگ ما به‌گونه‌ای است که قهرمان را باید بین سه تیم پرسپولیس، استقلال و سپاهان ببینیم. تا حدودی فولاد هم با نکونام خودش را به‌عنوان مدعی نشان داده است. من که به پرسپولیس فصل آینده خیلی امیدوارم. گل‌محمدی با دقت زیادی نقاط ضعف تیمش را پوشش داده و فقط مشکل اصلی این تیم در خط حمله است که ظاهراً دنبال جذب بازیکن خارجی هستند.

پیوس: قیمت برخی بازیکنان بی‌ارزش، توسط دلا‌ل‌ها بیشتر می‌شود/ پرسپولیس حالا یک نیمکت قوی هم دارد

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۳ )