سرپرست فدراسیون فوتبال اعلام کرد، اگر وضعیت حاکم بر فوتبال کشورمان به همین شکل بماند، در انتخابات پیش روی این فدراسیون شرکت خواهد کرد.

سرپرست فدراسیون فوتبال اعلام کرد، اگر وضعیت حاکم بر فوتبال کشورمان به همین شکل بماند، در انتخابات پیش روی این فدراسیون شرکت خواهد کرد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، میرشاد ماجدی درباره تعیین سقف قراردادها برای بازیکنان لیگ برتری از سوی سازمان لیگ اظهار داشت: در هفته گذشته مبالغی را که بین بازیکنان و مربیان رد و بدل می‌شود، بررسی کردیم. این اعداد و ارقامی که می‌شنویم با گذشته متفاوت است. به همین خاطر قرار شد سازمان لیگ بحث کارشناسی را انجام دهد و سقفی برای قراردادها در نظر بگیرد و اگر کسی بالاتر از سقف، قرارداد بست قراردادش ثبت نشود.

وی در مورد اینکه قانون سقف قرارداد در گذشته تجربه موفقی نبود، تصریح کرد: در گذشته پروسه‌ای را به اجرا دارند که موفق نبود. اگر سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال ورود نکنند، معلوم نیست سال آینده ارقام قراردادها چه خواهد شد. در جامعه می‌بینیم افزایش حقوق کارمندان با تورم موجود برابری نمی‌کند. اگر الان جلوی ریخت و پاش‌ها گرفته نشود سال بعد نمی‌توان جلوی آن را گرفت.

سرپرست فدراسیون فوتبال در واکنش به اظهارات صادق درودگر مبنی بر اینکه بازیکنان ملی‌پوش دریافتی بیشتری می‌توانند داشته باشند و آیا در این زمینه مشورتی با فدراسیون فوتبال صورت گرفته است یا نه، گفت: در همه کارها با یکدیگر مشورت می‌کنیم و یک خروجی کامل به وجود می‌آید. بحث کارشناسی را سازمان لیگ انجام می‌دهد و اعضای آن به این نتیجه رسیدند که باید سقفی تعیین شود. اگر خارج از آن قراردادی بسته شود کمیته وضعیت فدراسیون درگیر پرونده‌ها خواهد شد.

ماجدی راجع به بحث بازی تدارکاتی تیم ملی فوتبال ایران با اروگوئه یادآور شد: برای اینکه بتوانیم بازی تدارکاتی را «اوکی» کنیم نیاز به یک قرارداد است. صحبت‌های اولیه بسیار خوبی انجام شده، ولی چون منجر به امضای قرارداد نشده است، از صحبت درباره آن امتناع می‌کنم. امیدوارم این اتفاق بیفتد تا با دست پر در ۱۰، ۱۲ روز آینده پکیج کاملی از برنامه و اردوی تیم ملی اعلام کنیم.

وی درباره حضورش در انتخابات پیش روی فدراسیون فوتبال تأکید کرد: امیدوارم هر کسی که می‌خواهد بیاید، به فوتبال کمک کند. چهار ماه پرتنش را پشت سر گذاشتیم و اگر احساس کنیم که می‌توانیم خدمت کنیم ورود خواهیم کرد. باید نگاه کنیم چه کسی حاضر به پذیرش این مسئولیت می‌شود، اما اگر شرایط به همین منوال باشد، ورود می‌کنم.

سرپرست فدراسیون فوتبال در واکنش به حضور مهدی محمدنبی در انتخابات فدراسیون فوتبال گفت: ایشان جزو افتخارات فوتبال ایران است و قطعاً کسی نمی‌تواند به او خرده بگیرد. او کسی بوده است که سال‌ها در فدراسیون فوتبال مسئولیت داشته و فردی شایسته است. آقای نبی می‌تواند در انتخابات شرکت کند و عزیزان دیگری هم هستند که در انتخابات حضور خواهند داشت.

ماجدی درباره اینکه با توجه به شرایط شهره موسوی، انتخاب نایب رئیس بانوان برای رئیس آینده فدراسیون فوتبال مشکل‌ساز خواهد شد، گفت: یکسری مشکلات به وجود آمده است که باید با تکیه بر قوانین حل شود. ما نمی‌توانیم قوانین را زیر پا بگذاریم. اگر تا آن زمان جواب قطعی برسد، افراد برای ثبت‌نام در پست نایب رئیسی بانوان هم نام‌نویسی می‌کنند، اما بعید است، چون دبیرکل سقف را بسته و تنها برای چهار نفر شامل رئیس، نواب رئیس اول و دوم و نماینده باشگاه‌ها در هیئت رئیسه انتخابات برگزار خواهد شد.

وی در مورد زمان حضور دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی فوتبال در ایران هم گفت: ایشان برنامه‌های خود برای تیم ملی را داده است. رضاییان، استیلی، پاینده و جماعت در حال هماهنگی کارها هستند. نکات مدنظر را به سازمان لیگ انتقال داده‌ایم تا براساس آن برنامه‌ها پیش برود.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۵ )