ویتینیا، هافبک پورتو، ساعاتی قبل به صورت رسمی به پاری سن ژرمن ملحق شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ از مدتی قبل گفته می‌شد که لوییز کامپوس در تلاش است تا ویتینیا را در پنجره نقل انتقالات تابستانی به پارک دو پرنس منتقل کند.

این بازیکن ۲۲ ساله حالا با امضای قراردادی پنج ساله و به ارزش ۴۰ میلیون یورو از پورتو جدا شده و قرار است از فصل آینده با پیراهن پی اس جی به میدان برود.

او اولین بازی رسمی‌اش برای پورتو را در سال ۲۰۲۰ انجام داد و در طی این مدت تا به حال در ۵۹ دیدار این تیم را همراهی کرده و چهار گل نیز برای آنها به ثمر رسانده است.

ویتینیا فصل گذشته در کنار مهدی طارمی دیگر بازیکنان پورتو موفق شد جام قهرمانی لیگ پرتغال را بالای سر ببرد و همچنین سه بازی نیز برای تیم ملی پرتغال در کارنامه‌اش به ثبت رساند.

او در اولین گفتگوی رسمی‌اش با سایت باشگاه پی اس جی اظهار داشت:« چالش بزرگی در انتظار من است و من بی‌صبرانه منتظر شروع کار هستم. سعی خواهم کرد فوتبالی که می‌دانم را بازی کنم و به این تیم کمک کنم که تا جایی که ممکن است به اهدافش در فصل آینده دست پیدا کند.»

این بازیکن که پرورش یافته آکادمی پورتوست بیشتر دوران فوتبالش را در کشورش سپری کرده اما پیش از این سابقه یک فصل حضور قرضی در لیگ برتر انگلیس در ترکیب وولوز در فصل ۲۱-۲۰۲۰ را هم دارد.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )