پیشکسوت تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه انتقادات از سبک بازی این تیم را درک نمی‌کند، گفت: پرسپولیس اصلی ترین رقیب استقلال برای کسب عنوان قهرمانی است.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال استقلال با ۴۴ امتیاز و بدون شکست در پایان هفته هجدهم رقابتهای لیگ برتر در صدر جدول قرار گرفته‌ است. این تیم در هفته نوزدهم این رقابت‌ها میزبان فجر سپاسی شیراز است که به احتمال بسیار زیاد در پایان این هفته هم با کسب هر نتیجه‌ای قادر به حفظ صدرنشینی خواهد بود.

احمد کعبیان پور مدافع سابق و پیشکسوت آبی پوشان در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص این دیدار اظهار داشت: استقلال نباید به هیچ عنوان فجر سپاسی را دست کم بگیرد و باید با همان انرژی و توانی که برای شکست دادن تراکتور در تبریز گذاشت، در ورزشگاه آزادی برای شکست دادن فجر سپاسی به میدان برود.

وی افزود: با اینکه شاگردان مجیدی کار دشواری را تا اینجای کار انجام داده‌اند، اما باید آگاه باشند که کار دشوارتر آنها تازه آغاز شده است. آبی پوشان باید کار بزرگی که تا امروز انجام داده‌اند را با انجام کار بزرگ‌تری که از امروز به بعد در پیش دارند، تکمیل کنند.

پیشکسوت آبی پوشان در خصوص عملکرد این تیم و برخی از انتقاداتی که از نحوه بازی آنها می‌شود اظهار داشت: وقتی تیمی بهترین نتایج را گرفته معنی برخی انتقادات را متوجه نمی‌شوم. بالاخره این تیم خوب بوده و عملکرد مثبتی داشته که این نتایج را گرفته است. بعضی‌ها انتقاد کردن تحت هر شرایط را دوست دارند که این درست نیست.

مدافع سابق آبی پوشان بیان داشت: بدیهی است لیگ هرچه به هفته‌های پایانی نزدیک می‌شود امتیاز گرفتن برای همه تیم‌ها سخت‌تر می‌شود و استقلال هم از این قاعده مستثنی نیست. مجیدی و کادرش تا به امروز با بهترین کیفیت ممکن امتیاز جمع کرده‌اند و امیدوارم این روند تا پایان فصل هم ادامه داشته باشد.

کعبیان پور خاطر نشان کرد: استقلال مهم‌ترین و اصلی ترین گزینه قهرمانی در این فصل است و پرسپولیس نیز مهم‌ترین رقیب آنها در این راه می‌باشد. جدول و چیدمان تیم‌ها هم نشان می‌دهد سایر تیم‌ها شاید در این فصل تنها برای کسب سهمیه باید تلاش کنند و آنطور که مشاهده می‌شود به احتمال زیاد تکلیف قهرمان هم از بین تیم‌های استقلال و پرسپولیس مشخص خواهد شد.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۲ )