معاون مالی و اداری باشگاه پرسپولیس مدعی شد قیمت تبلیغ روی پیراهن این تیم به دلیل قهرمانی‌های متوالی بالاتر از استقلال است.

به گزارش خبرنگار مهر، علی عطایی در حاشیه مراسم قرعه کشی رقابت‌های لیگ برتر درباره دلایل تأخیر در انتخاب کارگزار باشگاه پرسپولیس گفت: چند مشکل وجود داشت که باید برطرف می‌کردیم. قبل از اقاله (فسخ) قرارداد قبلی نمی‌توانستیم کارگزار جدید انتخاب کنیم که خوشبختانه این مسائل برطرف شد و آماده این مزایده هستیم.

معاون مالی پرسپولیس افزود: بحث کارگزار قبلی بود که باید با آن‌ها تعیین تکلیف می‌کردیم. تا زمانی که تکلیف قرارداد قبلی مشخص نشده نمی‌توانستیم وارد مزایده بعدی شویم. به هر حال تیم حقوقی ما موفق شد قرارداد با کارگزار قبلی را اقاله کند و در واقع مسیر برگزاری مزایده هموار شد.

او درباره احتمال انتخاب اسپانسر مشترک برای دو تیم سرخابی پایتخت تاکید کرد: در فرایند مزایده تمام ارکان بازرسی حضور دارند و این اتفاق بسیار شفافی است که رخ می‌دهد. برای این کار ابتدا مبلغ پایه مزایده می‌شود. باید مبلغی به عنوان پایه انتخاب شود.

عطایی درباره احتمال تغییر در مبلغ قیمت گذاری پرسپولیس نسبت به استقلال تصریح کرد: طبیعی است باشگاه استقلال اگر بخواهد مثل ما این کار را انجام دهد مبلغ پایه پایین‌تری نسبت به پرسپولیس خواهد داشت. ما چند قهرمانی متوالی و دو حضور در فینال لیگ قهرمانان آسیا را داشته ایم و مشخص است مبلغ پایه به مراتب بالاتری خواهیم داشت. شاید اسپانسر مشترک هم به وجود بیاید اما قیمت پایه خیلی متفاوتی خواهیم داشت.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱۱ )