مهدی مهدی‌پور هافبک تیم فوتبال استقلال گفت که با این باشگاه قرارداد دارد و علاقه قلبی‌اش ماندن در این تیم است.

مهدی مهدی‌پور هافبک تیم فوتبال استقلال گفت که با این باشگاه قرارداد دارد و علاقه قلبی‌اش ماندن در این تیم است. به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، مهدی مهدی‌پور هافبک تیم فوتبال استقلال پس از شکست ۲ بر یک تیمش مقابل سپاهان در دیدار پایانی لیگ برتر اظهار داشت: اولین فصلی بود که برای استقلال بازی کردم و اصلاً شرایط خوبی نداشتیم. امیدوارم در سال‌های بعد، وضعیت‌مان خیلی بهتر از این شود.

وی در مورد اینکه آیا استقلالی‌ها قبل از بازی با سپاهان از باشگاه پاداش دریافت کردند، گفت: بله، پاداشی که دریافت کردیم، طبق قولی بود که آقای ملکیان رئیس هیئت مدیره باشگاه داده بود و با دریافت آن برای بازی با سپاهان آمدیم.

هافبک تیم فوتبال استقلال درباره اهداف سپاهان در جام حذفی و بازی با گل‌گهر خاطرنشان کرد: تیم گل‌گهر خیلی تیم خوبی است، اما ما به چیزی جز قهرمانی در این جام فکر نمی‌کنیم و تمام تلاش‌مان این است که قهرمان جام حذفی شویم.

مهدی‌پور با اشاره به گلی که به ثمر رساند و همچنین وضعیت قراردادش با استقلال اظهار داشت: من با باشگاه استقلال قرارداد دارم. دوست دارم در این تیم حضور داشته باشم و این علاقه قلبی من است. گلی هم که امروز زدم، روی تخصصی بود که روی ضربات ایستگاهی دارم و امروز توانستم نیمچه کمکی به تیمم داشته باشم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.