رئیس فدراسیون فوتبال ابراز امیدواری کرد، نمایندگان فوتبال کشورمان در لیگ قهرمانان آسیا نتایج خوبی کسب کنند.

رئیس فدراسیون فوتبال ابراز امیدواری کرد، نمایندگان فوتبال کشورمان در لیگ قهرمانان آسیا نتایج خوبی کسب کنند. به گزارش خبرگزاری تسنیم، شهاب‌الدین عزیزی خادم در حاشیه مراسم جشن قهرمانی پرسپولیس اظهار داشت: قهرمانی باشگاه پرسپولیس را تبریک می‌گویم و خدا قوت می‌گویم به همه دست‌اندرکاران، اهالی رسانه، باشگاه‌ها و همکاران‌مان در سازمان لیگ و فدراسیون که واقعاً سال سنگینی را پشت سر گذاشتند. این فصل با بازی‌‌های تیم ملی تقارن پیدا کرده بود و جای خوشحالی دارد که در لیگ قهرمانان نمایندگانی داریم که امیدواریم نتایجی در خور شأن فوتبال ایران کسب کنند.

وی در ادامه یادآور شد: آغاز این فصل لیگ برتر با فدراسیون جدید نبود و فقط یک سوم آن را در فدراسیون جدید داشتیم. شاهد یکسری اتفاقات در لیگ‌های مختلف بودیم. یکی از مهمترین مسائل این فدراسیون که ما توجه ویژه‌ای به آن داریم، نهادینه کردن انضباط و استمرار بر عدالت است. باید بتوانیم خودمان را با روند عدالتی فدراسیون هماهنگ کنیم. بحث انضباط خیلی مهم است و شما دیدید که لیگ دسته دوم تعلیق شده است. ارکان فدراسیون مستقل هستند و ما مصلح‌اندیشی نخواهیم کرد. فدراسیون فوتبال قطعاً در آینده به مسیری خواهد رفت که خیلی از این حواشی را جمع کند و در مسیر نگاه تمدنی و فرهنگ اسلامی حرکت کنیم.

رئیس فدراسیون فوتبال ادامه داد: تقدیر ویژه داریم از ارکان قضایی فدراسیون فوتبال و تمام قد در کنار آنها هستیم. بخشی از کار فدراسیون اصلاح ساختار است و قطعاً در قوانین انضباطی محکم‌تر خواهند بود. بخشی از اتفاقات اخیر واقعاً زیبنده فوتبال ایران نبود. امیدواریم با نگاه جدی‌تر بتوانیم برنامه‌ریزی کنیم برای اینکه در لیگ آینده با بی‌نظمی برخورد کنیم. قطعاً با کسانی که انزجار و تنفر تولید کنند برخورد خواهد شد و مطمئن باشید این بساط در فدراسیون جدید برچیده خواهد شد. قطعاً فدراسیون فوتبال مماشات نمی‌کند.

عزیزی خادم درباره ورود VAR به فوتبال ایران، گفت: نمی‌توان تاریخ دقیقی را برای این کار اعلام کنیم. کمیته خیلی قوی را تشکیل دادیم که آقای فغانی و کامرانی‌فر هم عضو آن هستند. به شدت روی این موضوع کار می‌کنند. بخشی از این موضوع دست ماست و بخشی دیگر به مسائل تحریمی بر می‌گردد. در حال برنامه‌ریزی هستیم و گزارش آن را خدمت مردم اعلام می‌کنیم.

وی درباره برنامه‌های تیم ملی فوتبال ایران عنوان کرد: ظرف یک هفته تا ۱۰ روز آینده برنامه را اعلام می‌کنیم. در حال تدارک و برنامه‌ریزی هستیم تا بتوانیم خیلی قوی‌تر و قدرتمندانه‌‌تر از قبل کار را ادامه دهیم، چون بازی‌های سخت‌تری را در پیش داریم.

رئیس فدراسیون فوتبال درباره اینکه آیا امیدی به میزبانی از مسابقات مقدماتی جام جهانی دارد، تصریح کرد: همچنان برای بحث میزبانی منتظر هستیم که قرار است ظرف یک هفته آینده تصمیم‌گیری شود. امیدواریم از میزبانی استفاده کنیم و تمام رایزنی‌ها و مکاتبات را در همین راستا انجام داده‌ایم و ان‌شاءالله تصمیمی که به نفع فوتبال ملی است گرفته شود. ما از تمام ظرفیت‌های‌مان برای اینکه بازی‌ها به صورت رفت و برگشت انجام شود، استفاده می‌کنیم و امیدوارم این اتفاق برای فوتبال ملی رخ بدهد. اگر مسابقات به صورت متمرکز نیز برگزار شود، باز هم ما سعی می‌کنیم هدفمند حرکت کنیم.

عزیزی خادم درباره پیش‌بینی بازی‌های تدارکاتی برای تیم ملی، گفت: سرمربی تیم ملی باید برای بازی تدارکاتی درخواست بدهد و در صورت ارسال درخواست حتماً فدراسیون برای انجام آن قدم برخواهد داشت و برنامه‌ریزی خواهد کرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.